Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BPS zapowiada duże zmiany. Bank udostępni niebawem nową bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną

W apce BPS Mobile dostępny będzie Blik. Do jego obsługi bank wykorzystuje na razie aplikację BS Pay, która wkrótce przestanie działać

Bank BPS poinformował o zmianach w jego bankowości cyfrowej, które wejdą w życie 24 czerwca. Podmiot uruchomi wówczas BPS Online oraz BPS Mobile, czyli odpowiednio nową bankowość internetową i aplikację mobilną. Instytucja deklaruje, że produkty te mają zapewnić klientom nie tylko większe bezpieczeństwo, ale też lepszy komfort użytkowania.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza 20 nowych wizerunków kart Mastercarda

Serwis BPS Online zastąpi bankowość e25. Nowy pulpit ma zapewniać kompleksowy przegląd produktów i usług. Jego wygląd klient będzie mógł sam dostosować do swoich potrzeb. Dodatkowo, skróty do najczęściej wykorzystywanych funkcji i produktów mają być łatwo dostępne w bocznym menu. Nowe udogodnienia wprowadzono również w zakresie dostępu do usług administracji publicznej za pomocą e-Urzędu.

Dla zwolenników mobilnego bankowania przygotowano zaś nową aplikację BPS Mobile. Od 24 czerwca będzie ją można pobierać z marketów Google Play, AppGallery i Apple Store. Co istotne, przeniesiona do niej zostanie obsługa płatności Blik. Do tej pory klienci BPS korzystali w tym celu z Apki BS Pay. Ta przestanie działać po 15 lipca.

Wdrożenie nowości wiąże się z pewnymi niedogodnościami. Od 21 czerwca od godziny 17.00 do 24 czerwca do godz. 06.00 bankowość internetowa e25 oraz aplikacja BPS Mobilnie będą niedostępne. W tym czasie nie będzie można realizować przelewów, więc należy je zaplanować wcześniej. Instytucja podaje jednak, że klienci będą mogli bez przeszkód płacić kartami debetowymi i kredytowymi, wypłacać gotówkę z bankomatów oraz korzystać z Blika za pomocą BS Pay.

Przeczytajcie także: Giełda zondacrypto wprowadziła nową aplikację mobilną

W związku z udostępnieniem nowych rozwiązań bank informuje, że login do bankowości internetowej pozostanie bez zmian, ale konieczne będzie ustawienie nowego hasła w BPS Online. Do nowej bankowości internetowej zostaną przeniesione lista odbiorców przelewów, a także zlecenia stałe. W nowym systemie będzie też dostępna historia rachunku od 1 stycznia 2023 roku. Wyciągi wygenerowane do 20 czerwca br. będą dostępne w systemie e25 do 30 września br. Szczegóły całego procesu wdrożeniowego, a także odpowiedzi na istotne pytania znajdziecie na stronie banku.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies