Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pekao jeszcze mocniej stawia na personalizację. Wprowadza 20 nowych wizerunków kart Mastercarda

Połowa nowych grafik kierowana jest do fanów muzyki. Kolejne dziesięć to ukłon w stronę miłośników sportu

Pekao poinformował o dodatkowych możliwościach personalizacji swoich produktów – bank udostępnił 20 nowych wizerunków kart z logo Mastercarda. Połowa grafik kierowana jest do fanów sportu w związku z rozpoczynającym się dzisiaj Euro 2024 oraz startującymi za kilka tygodni Igrzyskami Olimpijskimi. Druga połowa ma na siebie zwrócić uwagę fanów muzyki.

Przeczytajcie także: Allegro stawia na własną logistykę

Bank przypomniał, że pod koniec 2022 roku wprowadził do oferty karty z wizerunkami nawiązującymi do gier komputerowych. Do wyboru oddano wówczas klientom 15 grafik. Instytucja podaje teraz, że plastiki z tymi motywami trafiły już do 70 tys. użytkowników.

Przeczytajcie także: Giełda zondacrypto wprowadziła nową aplikację mobilną

Klienci mogą liczyć nie tylko na nowe wizerunki kart, ale też dodatkowe tła w aplikacji PeoPay. W obu przypadkach z dodatków mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni klienci banku, o ile mają powyżej 13 lat. Jednocześnie bank wyjaśnia, że nowi właściciele Konta Przekorzystnego mogą zarejestrować się w programie Bezcenne Chwile i po wykonaniu pięciu płatności otrzymają na start 8 tys. punktów, czyli równowartość 100 zł. Punkty można wymienić na m.in. vouchery do sklepów sportowych, dostęp do platformy streamingowej, słuchawki, głośniki czy bilety na koncert.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies