Połowa nowych grafik kierowana jest do fanów muzyki. Kolejne dziesięć to ukłon w stronę miłośników sportu
Pekao poinformował o dodatkowych możliwościach personalizacji swoich produktów – bank udostępnił 20 nowych wizerunków kart z logo Mastercarda. Połowa grafik kierowana jest do fanów sportu w związku z rozpoczynającym się dzisiaj Euro 2024 oraz startującymi za kilka tygodni Igrzyskami Olimpijskimi. Druga połowa ma na siebie zwrócić uwagę fanów muzyki.
Bank przypomniał, że pod koniec 2022 roku wprowadził do oferty karty z wizerunkami nawiązującymi do gier komputerowych. Do wyboru oddano wówczas klientom 15 grafik. Instytucja podaje teraz, że plastiki z tymi motywami trafiły już do 70 tys. użytkowników.
Klienci mogą liczyć nie tylko na nowe wizerunki kart, ale też dodatkowe tła w aplikacji PeoPay. W obu przypadkach z dodatków mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni klienci banku, o ile mają powyżej 13 lat. Jednocześnie bank wyjaśnia, że nowi właściciele Konta Przekorzystnego mogą zarejestrować się w programie Bezcenne Chwile i po wykonaniu pięciu płatności otrzymają na start 8 tys. punktów, czyli równowartość 100 zł. Punkty można wymienić na m.in. vouchery do sklepów sportowych, dostęp do platformy streamingowej, słuchawki, głośniki czy bilety na koncert.