Na razie nowe mOkazje działają w ramach pilotażu. Do końca roku mają być jednak dostępne dla wszystkich klientów
mBank uruchomił pierwszą fazę projektu mOkazje zakupy. W efekcie część klientów może robić zakupy bezpośrednio w mobilnej aplikacji bankowej, za pośrednictwem zakładki "usługi". Zarówno zakup jak i płatność odbywają się bez wychodzenia z apki. Partnerem banku w tym przedsięwzięciu jest platforma e-commerce Morele.
Jeszcze na początku br. mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że mBank zamierza rozpocząć handel internetowy pod szyldem mZakupy lub mOferta. Później okazało się, że partnerem banku w tym przedsięwzięciu będzie wspomniany już marketplace. Strony deklarowały wówczas, że dają sobie trzy lata na wdrożenie i udoskonalenie tego projektu.
Dziś mBank ogłosił, że dostęp do nowego rozwiązania zaproponuje każdego dnia 50 tys. klientów, którzy będą mogli w atrakcyjnej cenie kupić jeden produkt. Baza klientów ma się systematycznie zwiększać, podobnie jak asortyment. W pilotażu udział biorą klienci, którzy często kupują w sieci i korzystają z mOkazji (program rabatowy mBanku). Do programu nie można dołączyć samodzielnie, ale do końca roku dostęp do niego uzyskać mają wszyscy klienci indywidualni banku.
Firma Morele jest odpowiedzialna za ofertę produktową, ale partnerzy zapewniają, że mOkazje zakupy nie będą wierną kopią tej platformy sprzedażowej. Docelowo oferta ma liczyć kilka milionów produktów. Bank chce też zaprosić do współpracy swoich klientów firmowych. Instytucja szacuje, że z jej usług korzysta ponad 50 tys. właścicieli e-sklepów.