Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nest Bank zapowiada duże zmiany w aplikacji mobilnej. Klienci mogą liczyć m.in. na autoryzację za pomocą biometrii

Apka w nowej odsłonie powinna pojawić się na rynku w III kw. 2024 roku

Nest Bank zapowiedział szereg zmian w swojej aplikacji mobilnej. Klient zauważy je już po zalogowaniu – ekran główny zostanie przebudowany. Mają na niego trafić najczęściej używane i wybierane przez klientów produkty i opcje.

Przeczytajcie także: Drugi bank z Polski integruje się z Android Auto

Bank deklaruje też dodanie nowych sekcji i wyróżnienie kart produktów, dzięki czemu nawigacja w systemie ma być łatwiejsza. Bardziej przejrzysta ma też być historia operacji. W ramach zwiększania kontroli nad finansami, Nest umożliwi klientom śledzenie swoich subskrypcji (bank przez pomyłkę podał w opisie aktualizacji aplikacji, że rozwiązanie to jest już dostępne) oraz kart dodanych do portfeli mobilnych. Warto przypomnieć, że podobne rozwiązanie niedawno wprowadził VeloBank.

W nowej apce, której należy się spodziewać w kolejnym kwartale, pojawi się też biometryczna autoryzacja. Ma to przyspieszyć finalizowanie transakcji i zapewnić większą wygodę, ale również podnieść poziom bezpieczeństwa. Nest zapowiada także wiele odsłon kart wirtualnych: użytkownik będzie mógł w aplikacji wybrać wygląd cyfrowego plastiku.

Przeczytajcie także: Nigeryjska szajka oszustów wyłudziła minimum 25 mln zł

Kilka tygodni temu w aplikacji mobilnej Nest Banku pojawiła się pilotażowa wersja AI asystenta. N!Asystent to rozwiązanie wykorzystujące model językowy GPT-4, dzięki czemu klienci mogą rozmawiać z botem o swoich finansach w języku naturalnym. Asystent ma rozumieć kontekst i udzielać prostych odpowiedzi nawet na skomplikowane pytania. Instytucja zapewniała wówczas, że N!Asystent sprawdzi tempo wydatków, oceni, czy budżet zepnie się na koniec miesiąca, wyliczy, ile należy odłożyć na zagraniczny wyjazd.

Bank przekonywał, że narzędzie będzie rozwijane, a teraz to potwierdza. Asystent ma wspierać klientów w kolejnych czynnościach: od inicjowania przelewów, przez zastrzeganie dokumentów tożsamości czy kart płatniczych, po wydawanie nowych kart.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies