Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Google zapowiada nowości w swoim portfelu cyfrowym. Przy płatności podpowie, której karty użyć, by uzyskać rabat

Podczas płatności system wyświetli na ekranie smartfona czy zegarka informację o tym, jakie zalety ma dana karta. Klientowi łatwiej będzie wybrać, czym zapłacić

W portfelu cyfrowym Google Pay pojawią się nowe funkcje, o czym za pośrednictwem firmowego bloga poinformował operator tej aplikacji. Pierwsza z nich dotyczy bonusów, jakie są powiązane z kartami kredytowymi dodanymi do Google Pay. W tej chwili, jeśli użytkownik portfela dodał do niego więcej niż jedną kartę, może nie wiedzieć lub nie pamiętać, jakie dodatkowe korzyści można uzyskać, jeśli się nimi zapłaci. Chodzi między innymi o rabaty czy programy lojalnościowe.

Przeczytajcie także: Krzysztof Hejduk odchodzi ze spółki Kevin

Google chce to zmienić. Podczas płatności system wyświetli na ekranie smartfona czy zegarka informację o tym, jakie zalety ma dana karta. Klientowi łatwiej będzie wybrać, czym zapłacić. Początkowo będzie to dotyczyć kart z logo American Express i Capital One. W przyszłości proces ten ma jednak uwzględniać także karty innych organizacji.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadzi na rynek nowy terminal

Internetowy gigant chce też uprościć proces uzupełniania danych podczas zakupów i płatności w przeglądarce Chrome lub na Androidzie. System zrobi to automatycznie z wykorzystaniem biometrii – odcisku palca lub skanu twarzy (alternatywą będzie kod PIN). Narzędzie ma działać bez dodatkowych czynności ze strony użytkownika – wyjątek stanowić będą sytuacje, gdy zostaną wykryte anomalie.

Firma Google poinformowała też o rozwijaniu w transakcjach Google Pay online płatności odroczonych. Na razie odbywa się to w Stanach Zjednoczonych, gdzie usługi z zakresu BNPL dotyczą coraz większej liczby stron internetowych i aplikacji sklepowych.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies