Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik bez kodu nie tylko na Allegro. Marketplace Erli wprowadza nową funkcję

Obecnie za pomocą usługi Blik bez kodu płacić mogą klienci siedmiu największych banków działających na polskim rynku

Marketplace Erli poinformował, że jego klienci mogą już płacić za zakupy z pomocą Blika bez podawania kodu. Transakcja one click jest szybsza i wygodniejsza od standardowej płatności Blikiem. W trakcie finalizacji zakupów zamiast wychodzić z apki Erli, uruchamiać aplikację bankową i generować kod Blik, wybiera się opcję bez kodu. Wówczas automatycznie wyświetla się komunikat z aplikacji bankowej informujący o konieczności autoryzacji płatności.

Przeczytajcie także: AliExpress pod lupą Komisji Europejskiej

Obecnie płatności Blikiem w formule bez kodu oferuje siedem banków: PKO BP, ING, Millennium, Santander, Alior, Pekao oraz mBank. Aby je aktywować, podczas standardowej płatności Blikiem należy dodać platformę Erli do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej. Listę zapamiętanych w ten sposób sklepów i przeglądarek użytkownik znajdzie w swojej bankowości mobilnej. Każdą pozycję z tej listy można w dowolnym momencie usunąć.

Klientów Erli 22 marca czeka promocja, która ma popularyzować nowe rozwiązanie. Jeśli tego dnia klient zrobi zakupy za minimum 129 zł i zapłaci Blikiem bez kodu, otrzyma kod rabatowy na kolejne zakupy w aplikacji tego podmiotu. Na temat samego Erli więcej przeczytacie w tym tekście.

Przeczytajcie także: PZU wprowadza technologię do ubezpieczeń upraw

Jednocześnie warto przypomnieć, że płatność typu one click z wykorzystaniem Blika już kilka lat temu pojawiła się na platformie Allegro. Co ciekawe jeden z banków, a więc PKO BP, poszedł jeszcze dalej i wprowadził usługę, w ramach której płatności nie trzeba nawet autoryzować w aplikacji mobilnej banku. Więcej na temat tej funkcji przeczytacie w tekście Nowy one click Blikiem na Allegro już dla wszystkich użytkowników IKO. PKO BP podaje pierwsze statystyki usługi.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies