Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa funkcja w DPD Mobile. Nadawanie przesyłek bezpośrednio z aplikacji

Przy pomocy aplikacji przesyłki można nadawać i odbierać m.in. w automatach paczkowych. DPD ma ich już blisko 7 tys.

W aplikacji DPD Mobile pojawiła się nowa funkcja: nadawanie przesyłek. Operator apki zapewnia, że skorzystać z niej mogą zarówno użytkownicy smartfonów z Androidem, jak i urządzeń mobilnych Apple. Płatności w DPD Mobile obsługuje operator serwisu Przelewy24.

Przeczytajcie także: Blik może się stać paneuropejskim narzędziem płatniczym

Użytkownik aplikacji DPD Mobile może nadawać przesyłki w punktach DPD Pickup. Na sieć składają się punkty partnerskie (np. sklepy Żabka, Dino czy stacje Shell), ale też automaty paczkowe. Na koniec grudnia było ich ponad 6 tys. Obecnie maszyn działa już blisko 7 tys. W czasie nadawania przesyłki należy najpiew wprowadzić w apce dane adresata wraz z docelowym punktem odbioru przesyłki, opłacić usługę a następnie zanieść paczkę do punktu nadania (automat albo placówka partnera).

Przeczytajcie także: PZU rezygnuje ze sprzedaży na wynajemnagwarancji.pl

Operator usługi poinformował również, że paczki o wadze do 3 kg można wysyłać (z punktu do punktu) za 10 zł brutto. W apce można sprawdzać status paczki, zarządzać nią, udostępniać kod odbioru czy szukać automatu lub punktu odbioru. Klient znajdzie w aplikacji historię swoich przesyłek, ale też bezpośredni kontakt do kuriera.

Natomiast przed chwilą kilkukrotnie próbowaliśmy nadać paczkę w DPD Mobile, ale nie udało się tego zrobić. Po wybraniu Blika jako metody płatności za każdym razem aplikacja nie wyświetliła formularza do wpisania kodu.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies