Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Biedronka uruchamia internetowy sklep spożywczy. Zadziała w nim karta Moja Biedronka

Na ofertę nowego sklepu ma się składać 4 tys. produktów, a dostawa może być zrealizowana już 2 godziny po złożeniu zamówienia

Biedronka poinformowała o uruchomieniu internetowego sklepu spożywczego. Nowy projekt przygotowano we współpracy z firmą Glovo, która już wcześniej była partnerem dużej sieci dyskontów. Do tej pory jednak składając zamówienie internetowe przy udziale Glovo nie można było na przykład skorzystać z promocji.

Przeczytajcie także: Link4 wprowadza nowy wariant w autocasco

Nowy sklep znajdziecie pod adresem zakupy.biedronka.pl. W jego ofercie ma się pojawić ok. 4 tys. produktów, w tym nabiał, mięso, pieczywo, warzywa i owoce, napoje, mrożonki, dania gotowe, ale też chemia domowa, produkty drogeryjne, produkty dla dzieci i zwierząt. Zakupy można robić bez logowania, jako gość, ale w takim przypadku klient nie zaloguje się kartą Moja Biedronka i nie będzie mógł skorzystać z promocji.

Dostawy będą realizowane od 8.00 do 22.00, a ich dostępność można sprawdzać na przywołanej już stronie internetowej (należy na niej wpisać kod pocztowy). Dostawa tego samego dnia (minimum 2 godziny od złożenia zamówienia) będzie kosztowała 19,99 zł, a minimalna wartość zamówienia wynosi 249 zł. Dostawa kolejnego dnia będzie tańsza. Za koszyk w przedziale 249-349,99 zł klient dopłaci 14,99 zł, za zakupy w przedziale 350-499,99 zł już tylko 4,99 zł. Koszyk powyżej 500 zł zostanie dostarczony bez dodatkowych opłat. Zakupy mogą być dostarczone do 4 dni od złożenia zamówienia.

Przeczytajcie także: Polacy zainteresowani innowacjami w płatnościach

Co z płatnościami? Można je realizować na wiele sposobów: kartą, Blikiem, szybkim przelewem, cyfrowym portfelem Apple lub Google. Firma zaznacza, że na stronie zakupy.biedronka.pl nie będzie prowadzona sprzedaż produktów ustawowo wyłączonych z możliwości sprzedaży online. Początkowo usługa będzie dostępna jedynie w Warszawie, na terenie większości dzielnic miasta.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies