Firma realizuje projekty IT dla partnerów z różnych sektorów, w tym finansowego i energetycznego
Spółka Autopay, która w ubiegłym roku przeszła rebranding, poinformowała, że powiązana z nią firma Cloud Services działa już pod marką Autopay Services. Istniejący od 2009 roku podmiot realizuje projekty IT dla partnerów z branży finansowej, ubezpieczeniowej czy energetycznej.
Informacje na temat rebrandingu Autopay pojawiały się w serwisie cashless.pl wielokrotnie. Pod tą marką parasolową znalazły się nie tylko dawna spółka Blue Media, ale też operator aplikacji Autopay i niemiecka Autopay GmbH. Decydenci podmiotu wprowadzili nowy podział kompetencyjny na tzw. business unity: Mobility, Finance oraz Bills&Top-up i Additional Income.
Zmiany objęły także sferę wizualną: w nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów. Niedawno okazało się, że ubiegłoroczny rebranding został nominowany w dwóch kategoriach w konkursie Transform Awards Europe 2024. Z kolei w zarządzie Autopay pojawił się Tomasz Jakubowski, co skutkowało nowym podziałem kompetencji.
Na koniec wato dodać, że Autopay Services tworzy m.in. platformę do digitalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta czy sieć afiliacyjną wspierającą akcje reklamowe w świecie cyfrowym. Od 2022 roku spółka oferuje rozwiązania marketing automation dla sektora e-commerce. Z jej produktów i usług korzystają m.in.: PKO BP, Credit Agricole, Alior, Ikano Bank, Saltus Ubezpieczenia, STU Ergo Hestia, Energa czy Bank of Africa.