Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w zarządzie Autopay. Pojawił się w nim Tomasz Jakubowski

Obecnie zarząd liczy cztery osoby. Jego kadencja potrwa pięć lat

Firma Autopay poinformowała o nowym podziale kompetencji w zarządzie. To wynik pojawienia się w nim Tomasza Jakubowskiego, który odpowiada za realizację długofalowej strategii rozwoju podmiotu. Menedżer zajmuje się m.in. optymalizacją procesów w spółce, ale też prawnym audytem wewnętrznym i zarządzaniem rozliczeniami. Wcześniej Jakubowski zdobywał doświadczenie m.in. w sektorze bankowym.

Przeczytajcie także: Zestawienie dostępności usług Blika w bankach

Na czele instytucji pozostaje Andrzej Antoń, który funkcję prezesa pełni od przeszło dwóch lat. To jeden ze współzałożycieli Autopay. W ostatnich latach zasiadał najpierw w zarządzie, następnie w radzie nadzorczej spółki. Obecnie odpowiada za strategię rozwoju firmy, w tym politykę wizerunkową i marketingową spółki, zarządzanie kadrami czy cyberbezpieczeństwo.

Od lipca 2021 roku w zarządzie zasiada również Ewa Woroszył, która odpowiada przede wszystkim za politykę finansową i podatkową spółki oraz raportowanie finansowe. Czteroosobowy zarząd, którego kadencja potrwa pięć lat, uzupełnia Wojciech Murawski, który pełni funkcję członka zarządu od czerwca 2021 roku i odpowiada za zarządzanie biznesem. W szczególności za komercjalizację produktów i usług spółki.

Przeczytajcie także: Więcej kolei w polskich aplikacjach

Nowy podział kompetencji w zarządzie wiąże się także z rebrandingiem, który w ubiegłym roku przeszła firma. Działająca wcześniej pod marką Blue Media spółka zdecydowała się zmienić nie tylko nazwę, ale też wprowadzić nowy podział kompetencyjny na tzw. business unity: Mobility, Finance oraz Bills&Top-up i Additional Income. Swoją drogą zmiany objęły także sferę wizualną: w nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów. Niedawno okazało się, że ubiegłoroczny rebranding został nominowany w dwóch kategoriach w konkursie Transform Awards Europe 2024 organizowanym przez "Transform magazine".

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies