Nagrody zostaną przyznane podczas kwietniowej gali w Londynie
Spółka Autopay poinformowała, że jej ubiegłoroczny rebranding został nominowany w dwóch kategoriach w konkursie Transform Awards Europe 2024 organizowanym przez "Transform magazine" – magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.
Rodzimą spółkę nominowano w dwóch kategoriach: "Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania" i "Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych". Za proces rebrandingu marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) oraz wewnętrzny zespół Autopay.
Temat rebrandingu sopockiej spółki pojawił się kilkanaście miesięcy temu. Firma, która powstała jeszcze pod koniec XX wieku, przez długi czas działała jako Blue Media. W zainicjowanym jakiś czas temu procesie zmianie uległy nie tylko nazwa, ale też sfera wizualna: w nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów.
Przedstawiciele instytucji przekonują, że Autopay ma być marką płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, niewymagających wysiłku. Z pomocą jej narzędzi można płacić za autostrady, rachunki, doładowania czy zakupy w sklepach internetowych. W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano ok. 600 mln transakcji, a przychód firmy wyniósł ponad 1 mld zł. Z usług Blue Media korzysta aktualnie ok. 35 tysięcy firm, zaś z płatności online w każdym miesiącu ok. 10 mln klientów.