Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Autopay z nominacjami za rebranding. Firma powalczy o Transform Awards Europe 2024

Nagrody zostaną przyznane podczas kwietniowej gali w Londynie

Spółka Autopay poinformowała, że jej ubiegłoroczny rebranding został nominowany w dwóch kategoriach w konkursie Transform Awards Europe 2024 organizowanym przez "Transform magazine" – magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

Przeczytajcie także: Uniqa wyceni szkody osobowe w 5 minut

Rodzimą spółkę nominowano w dwóch kategoriach: "Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania" i "Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych". Za proces rebrandingu marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) oraz wewnętrzny zespół Autopay.

Temat rebrandingu sopockiej spółki pojawił się kilkanaście miesięcy temu. Firma, która powstała jeszcze pod koniec XX wieku, przez długi czas działała jako Blue Media. W zainicjowanym jakiś czas temu procesie zmianie uległy nie tylko nazwa, ale też sfera wizualna: w nowym logo Autopay połączono kształt litery A z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów.

Przeczytajcie także: Revolut uruchamia przelewy Mobile Wallets

Przedstawiciele instytucji przekonują, że Autopay ma być marką płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, niewymagających wysiłku. Z pomocą jej narzędzi można płacić za autostrady, rachunki, doładowania czy zakupy w sklepach internetowych. W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano ok. 600 mln transakcji, a przychód firmy wyniósł ponad 1 mld zł. Z usług Blue Media korzysta aktualnie ok. 35 tysięcy firm, zaś z płatności online w każdym miesiącu ok. 10 mln klientów.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies