Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowości w SGB Mobile. Użytkownicy mogą liczyć na większą personalizację

W aplikacji pojawił się m.in. tryb ciemny, który dostosuje się automatycznie do ustawień w telefonie

W aplikacji SGB Mobile, rozwijanej dla grupy banków spółdzielczych, wprowadzono szereg nowości. Jej operator zapewnia, że celem jest większa personalizacja produktu.

Przeczytajcie także: Ruszają testy Fali w Gdańsku

Sposób logowania do apki nie uległ zmianie. Po tym etapie użytkownik może liczyć m.in. na automatyczne dopasowanie się aplikacji do trybu ciemnego, jeśli klient używa go w smartfonie. Samą personalizację można przeprowadzić w zakresie dostosowania pulpitu i paska szybkich akcji oraz ustawienia motywu w ulubionym kolorze.

Zmiany w SGB Mobile dotyczą wszystkich użytkowników. Wersja apki dla dzieci i młodzieży również zyskała nowy wygląd. Z serwisu cashless.pl dowiecie się, że niedawno w bankach spółdzielczych z grupy SGB rozpoczął się pilotaż nowej oferty dla dzieci, również tych najmłodszych – poniżej 13 roku życia. W ramach SGB Junior na młodych klientów czeka konto z kartą oraz właśnie opracowana dla nich aplikacja.

Przeczytajcie także: Wealthon pozyskał 32 mln zł

W swojej bankowości opiekun może sprawować kontrolę nad finansami dziecka. W panelu rodzica podejrzy saldo rachunku, sprawdzi historię transakcji, ustali limity dla kart i płatności Blik, a także będzie akceptował przelewy dziecka, jeśli ma ono mniej niż 13 lat.

Bank zadeklarował też nowości w SGB Mobile na 2024 rok, a wśród nich funkcję skarbonki (oszczędzania), prośbę o przelew Blik, możliwość doładowania telefonu czy e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies