W aplikacji pojawił się m.in. tryb ciemny, który dostosuje się automatycznie do ustawień w telefonie
W aplikacji SGB Mobile, rozwijanej dla grupy banków spółdzielczych, wprowadzono szereg nowości. Jej operator zapewnia, że celem jest większa personalizacja produktu.
Sposób logowania do apki nie uległ zmianie. Po tym etapie użytkownik może liczyć m.in. na automatyczne dopasowanie się aplikacji do trybu ciemnego, jeśli klient używa go w smartfonie. Samą personalizację można przeprowadzić w zakresie dostosowania pulpitu i paska szybkich akcji oraz ustawienia motywu w ulubionym kolorze.
Zmiany w SGB Mobile dotyczą wszystkich użytkowników. Wersja apki dla dzieci i młodzieży również zyskała nowy wygląd. Z serwisu cashless.pl dowiecie się, że niedawno w bankach spółdzielczych z grupy SGB rozpoczął się pilotaż nowej oferty dla dzieci, również tych najmłodszych – poniżej 13 roku życia. W ramach SGB Junior na młodych klientów czeka konto z kartą oraz właśnie opracowana dla nich aplikacja.
W swojej bankowości opiekun może sprawować kontrolę nad finansami dziecka. W panelu rodzica podejrzy saldo rachunku, sprawdzi historię transakcji, ustali limity dla kart i płatności Blik, a także będzie akceptował przelewy dziecka, jeśli ma ono mniej niż 13 lat.
Bank zadeklarował też nowości w SGB Mobile na 2024 rok, a wśród nich funkcję skarbonki (oszczędzania), prośbę o przelew Blik, możliwość doładowania telefonu czy e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą.