Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard wprowadza na rynek Shopping Muse. Ten asystent ma zrewolucjonizować zakupy

Narzędzie wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję ma sprawić, że doświadczenia zakupowe będą bardziej zgodne z potrzebami klienta

Mastercard poinformował o wprowadzeniu na rynek rozwiązania Shopping Muse, czyli asystenta zakupów, który powstał przy wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji.

Przeczytajcie także: Laven nawiązał współpracę z jednym z największych brokerów

Stworzenie nowego narzędzia stało się możliwe za sprawą przejęcia od korporacji McDonald’s spółki Dynamic Yield, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl niespełna dwa lata temu. Podmiot tworzył wówczas platformę umożliwiającą np. indywidualne rekomendacje dotyczące produktów.

Amerykańska organizacja płatnicza wyjaśnia, że Shopping Muse pozwala personalizować doświadczenia zakupowe konsumentów. Narzędzie potrafi przetworzyć wyszukiwania (wpisane nawet potocznym językiem) na trafne rekomendacje produktów. Sugestie Shopping Muse są zgodne z zainteresowaniami i preferencjami konsumenta, a wyniki mają pasować nawet do najbardziej ekscentrycznych zapytań.

Przeczytajcie także: Fintech Rebellion żegna się z klientami

Usługa Shopping Muse umożliwia wyszukiwanie produktów według fraz, ale jeśli jest to utrudnione, konsument może liczyć na zintegrowane narzędzia rozpoznawania obrazu. Narzędzie bierze też pod uwagę preferencje kupującego, opierając się na historii przeglądania lub wcześniejszych zakupów. W efekcie ma lepiej przewidywać zamiary i oczekiwania konsumentów.

Z serwisu cashless.pl dowiecie się także, że tzw. generatywna sztuczna inteligencja oznacza system zdolny do tworzenia nowych treści, w tym tekstów, obrazów czy danych. Rozwiązania tego typu można dostosować do różnych potrzeb przy relatywnie niewielkim nakładzie pracy i środków. Więcej na ten temat przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies