Akcja promocyjna, która potrwa do końca 2023 roku, dotyczy filmu "Życzenie"
Visa wystartowała z nową kampanią, w której chce promować płatności kartą w telefonie lub urządzeniu ubieralnym. W tym celu nawiązano współpracę z sieciami kin Helios i Cinema City oraz spółką Kinads Media, działającą na rynku reklamy kinowej.
Warunki udziału w promocji są dość proste: należy zapłacić aplikacją mobilną, do której podpięta jest karta Visa, za minimum dwa bilety na film Disneya pt. "Życzenie" (Wish). Akcją nie są objęte płatności samą kartą, a już tym bardziej gotówką. Promocja potrwa do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Co można zdobyć?
Prezentem w promocji jest brelok z Ashą – główną bohaterką wspomnianego filmu. Organizator zaznacza w regulaminie, że w przypadku jednorazowego zakupu większej liczby biletów, ale z zastrzeżeniem, że będzie to zawsze wielokrotność liczby dwa, uczestnik może otrzymać proporcjonalnie większą liczbę breloków. Czyli przy zakupie czterech biletów, może dostać dwa prezenty.