Nowe usługi będą oferowane przez komórkę Visa Consulting & Analytics, w której pracuje ponad 1 tys. osób
Visa poinformowała o rozszerzeniu swoich usług doradczych o kompetencje z zakresu sztucznej inteligencji. Klienci firmy mogą liczyć m.in. na analizy i rekomendacje, z pomocą których lepiej wykorzystają potencjał drzemiący w SI. Ma się to przełożyć na wzrost innowacyjności oraz zapoczątkować nowy rozdział w sektorze handlu.
Amerykańska korporacja przekonuje, że zajmuje się tym zagadnieniem od trzech dekad, a w ciągu ostatnich 10 lat zainwestowała w ten segment 3 miliardy dolarów. Dzięki temu firma miała poprawić bezpieczeństwo i efektywność przepływu pieniędzy. Szymon Staśczak, dyrektor Visy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zapewnia, że SI jest i będzie wykorzystywana w rozwoju i transformowaniu biznesów partnerów, np. z zakresie zarządzania ryzykiem.
Nowa usługa będzie oferowana przez Visa Consulting & Analytics, czyli dział zajmujący się doradztwem w zakresie rozwoju biznesu klientów. W ramach tej struktury działa przeszło 1 tys. konsultantów czy analityków danych w aż 75 biurach na całym świecie. VCA oferuje kompleksowy zakres rozwiązań: od wstępnej koncepcji i planowania, przez analizę korzyści, po wsparcie we wdrożeniu.