Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Orlen zwiększa swój udział w rynku automatów paczkowych. Posiada już 4 tys. takich maszyn

Firma chwali się, że w ciągu dwóch lat dwudziestokrotnie zwiększyła liczbę maszyn tego typu. Imponująca dynamika wzrostu to jednak efekt niskiej bazy

Orlen poinformował, że w ramach jego sieci uruchomiono do tej pory 4 tys. automatów paczkowych. Firma chwali się, że w ciągu dwóch lat dwudziestokrotnie zwiększyła liczbę maszyn tego typu. Imponująca dynamika wzrostu to jednak efekt niskiej bazy. Przed dwoma laty mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że koncern paliwowy posiada zaledwie 200 automatów.

Przeczytajcie także: Bank Millennium zmienia stronę logowania na rachunki

Mimo to Orlen nieźle prezentuje się na tle konkurencji – z naszego kwartalnego zestawienia dot. rynku automatów paczkowych dowiecie się m.in., że firma w II kw. weszła na podium, wyprzedzając Allegro. Warto też mieć na uwadze, że na tym rynku kompletnie nie może się odnaleźć Poczta Polska, która przez lata dysponowała siecią zaledwie 200 automatów.

Przeczytajcie także: Revolut podnosi ceny

Niekwestionowanym liderem rynku w Polsce pozostaje InPost, którego sieć na koniec II kw. liczyła przeszło 20,6 tys. paczkomatów. Firma rozwija też swoje usługi w Wielkiej Brytanii, gdzie na koniec III kw. podmiot dysponował już siecią składającą się z ponad 5,7 tys. maszyn, co zapewniło mu pozycję lidera w tym segmencie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies