Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wystartował Tydzień Płatności Bezgotówkowych. Sprzedawcy i konsumenci mogą w nim zdobyć cenne nagrody

Wydarzenie ma promować płatności cyfrowe, ale też mikrodonacje, które można przekazywać podczas zakupów

Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o starcie Tygodnia Płatności Bezgotówkowych – inicjatywy, która ma promować cyfrowe formy płatności zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców. Tegoroczna edycja konkursu przebiega pod hasłem "Płać jak lubisz i graj o nagrody", a partnerami wydarzenia są m.in. Visa i Mastercard.

Przeczytajcie także: Pekao z jednolitym paszportem europejskim

Aby wziąć udział w konkursie przeznaczonym dla konsumentów, należy podzielić się doświadczeniami związanymi z cyfrowymi płatnościami. Można to zrobić w formie pisemnej, zdjęciowej lub z pomocą filmu. Organizator liczy na historie dotyczące niecodziennych transakcji i zaznacza, że liczy się kreatywność. Zgłoszenie można dodać tylko raz. Do zdobycia są vouchery: na wycieczkę z biura podróży Itaka o wartości 3,5 tys. zł, do sklepów iSpot, RTVEuroAGD, Smyk o wartości 1 tys. zł oraz do sklepów sportowych Ski Team o wartości 500 zł każdy. Nagrodą gwarantowaną dla każdego uczestnika jest kod na miesięczną bezpłatną subskrypcję Emipk Go Mini.

W części przeznaczonej dla przedsiębiorców organizator czeka na opisy lub filmy prezentujące biznesowe doświadczenia. Muszą one oczywiście dotyczyć płatności cyfrowych, pokazywać, w jaki sposób nowoczesne płatności, korzystanie z terminala, wpłynęły na rozwój firmy. W tym przypadku do wygrania są dwa pakiety usług marketingowych, każdy o wartości do 15 tys. zł. Szczegóły konkursu można znaleźć pod tym adresem.

Na stronie organizatora dostępny jest też quiz edukacyjny, opracowany przez ekspertów z dziedziny finansów. Za jego pomocą można sprawdzić swoją wiedzę w obszarze płatności bezgotówkowych.

Przeczytajcie także: eService po integracji EVO i Global Payments

Tydzień Płatności Bezgotówkowych to także okazja do dobroczynności. Za sprawą współpracy Fundacji i Donateo, klienci robiący zakupy online i płacący za pośrednictwem Przelewy24 mogą przekazywać mikrodarowizny na rzecz organizacji pozarządowych, biorących udział w akcji. W tym gronie znalazły się m.in. Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko", Stowarzyszenie Wiosna, Stowarzyszenie Sursum Corda, Fundacja Avalon, Fundacja Alivia, Komitet Ochrony Praw Dziecka, Fundacja Serce Dziecka, Fundacja Kasisi, Fundacja Dobra Fabryka, Fundacja Centaurus, Fundacja Spichlerz, Fundacja 2xKochaj, Fundacja Potrafię Pomóc, Fundacja Happy Kids, Fundacja Gajusz oraz Fundacja Kolorowy Świat.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies