Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allegro zacieśnia współpracę z InPostem. Klienci skorzystają z kilku tysięcy PaczkoPunktów

Nowe punkty nadawania i odbioru przesyłek mogą się przydać szczególnie w nadchodzącym okresie wzmożonych zakupów

InPost poinformował o rozszerzeniu współpracy z operatorem platformy zakupowej Allegro. W efekcie użytkownicy tej ostatniej będą mogli korzystać z przeszło 2 tys. nowych punktów odbioru w ramach tzw. PaczkoPunktów.

Przeczytajcie także: Do polskich startupów płynie coraz mniejszy strumień pieniędzy

Klienci InPostu z rozwiązań tej firmy najlepiej kojarzą pewnie paczkomaty, ale w sieci znajduje się też kilka tysięcy PaczkoPunktów, czyli miejsc odbioru i nadawania przesyłek. Zazwyczaj działają one w ramach innych lokali usługowych. Ta zmiana może mieć spore znaczenie w ostatnich miesiącach roku, gdy obroty w sferze handlu, także tego internetowego, znaczącą się zwiększają.

Dla użytkowników Allegro to kolejna zmiana w ostatnim czasie. Kilka dni temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że operator serwisu zaprowadził nowe porządki w usłudze Smart. Zapowiedziano, że w najbliższych tygodniach będzie usuwane oznaczenie "Smart!" przy ofertach niespełniających nowych kryteriów, o których więcej przeczytacie w tym tekście.

Przeczytajcie także: Emiteo i GPW Private Market z licencją na crowdfunding

Z serwisu cashless.pl dowiecie się także, że na koniec II kw. na polskim rynku działało przeszło 33,2 tys. automatów paczkowych. To o blisko 4 tys. więcej niż na koniec marca. Niekwestionowanym liderem tego zestawienia pozostaje przywoływany już InPost, który na koniec czerwca posiadał ponad 20,6 tys. paczkomatów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies