Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mPay wprowadza nowe pakiety subskrypcyjne. Obok podstawowego i premium pojawią się gold oraz VIP

Nowe plany będą obowiązywały od 21 listopada. Korzystanie z nich jest dobrowolne

Operator aplikacji mPay poinformował o zmianach w regulaminie usługi, które wejdą w życie 21 listopada br. Sprowadzają się one do uruchomienia nowych planów subskrypcyjnych: obok pakietów podstawowego i premium pojawią się plany gold oraz VIP. Korzystanie z tych pakietów jest dobrowolne.

Przeczytajcie także: Mniej podmiotów w rejestrze MIP

Dla każdego z planów przewidziano inną tabelę opłat i prowizji. Podobnie jak w wersji premium, w nowych, wyższych pakietach darmowe są m.in. przechowywanie danych karty płatniczej czy aktywna integracja konta z portfelem Masterpass. Główna różnica w opłatach sprowadza się zaś do prowizji za zasilenie rachunków metodami innymi niż tradycyjny przelew. Jeśli odbywa się to z pomocą karty płatniczej, Blika czy cyfrowego portfela (Google Pay, Apple Pay), to prowizja w wersji podstawowej wynosi 3,5 proc. W przypadku kont premium oraz gold spada ona do 1,75 proc., a w wersji VIP to już 1 proc.

Fintech informuje jednocześnie, że nie zmienia dotychczasowych opłat, które obowiązują klientów. Firma zaznacza również, że jeśli ktoś nie zgadza się z nowymi zapisami w regulaminie, może wypowiedzieć umowę – wzór odpowiedniego formularza można znaleźć w regulaminie, podobnie jest z samymi tabelami opłat i prowizji.

Przeczytajcie także: Fintech Monese podnosi opłaty

Na koniec warto przypomnieć, że mPay we współpracy z grupą ITCARD przygotowuje nowy produkt: kartę płatniczą. Będzie ona wydawana w ramach platformy "Fintech in the box", która ułatwia wydawanie kart Visa przez fintechy, a której ITCARD jest jedynym uczestnikiem w Polsce. Plastik pojawi się w trzech wariantach graficznych, a więcej na jego temat przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies