Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO BP oferuje klientom większy poziom bezpieczeństwa. Ale trzeba za to dodatkowo zapłacić

Za usługę Bezpiecznie w Internecie w podstawowej wersji klient banku zapłaci niespełna 5 zł miesięcznie

PKO BP oferuje klientom nową usługę: Bezpiecznie w Internecie. Jak sama nazwa wskazuje, ma ona poprawić ochronę przed zagrożeniami w cyfrowym świecie. Instytucja przekonuje, że dotyczy to nie tylko klienta, ale też np. jego dziecka. Narzędzia z zakresu bezpieczeństwa dostarcza należąca do największego rodzimego banku spółka PKO Finat.

Przeczytajcie także: Przelewy będzie można wysyłać na Slacku

Bank wyjaśnia, że nowe narzędzie pomaga m.in. ograniczyć ryzyku ataku złośliwego oprogramowania oraz weryfikować bezpieczeństwo stron internetowych (klient zostanie ostrzeżony, jeśli będą one stwarzały zagrożenie). Mowa jest też o blokowaniu nieodpowiednich treści nieletnim i wyznaczaniu limitu czasu spędzanego online. Użytkownik może zapisywać hasła w e-sejfie, otrzyma powiadomienia o ewentualnym wycieku danych i będzie mógł skorzystać z pomocy eksperta w zakresie bezpieczeństwa danych.

Przeczytajcie także: mPay będzie obsługiwał przekazy pieniężne klientów Picodi

Nową usługę można wykupić z pomocą aplikacji IKO lub serwisu iPKO. Miesięczna opłata dla jednego urządzenia wynosi niemal 5 zł, a w przypadku dwóch sprzętów 6,45 zł. Po zakupie klient otrzyma SMS oraz maila z linkiem do instalacji oprogramowania i hasłem do pierwszego logowania. Z narzędzia mogą korzystać użytkownicy komputerów (z systemem operacyjnym Windows lub macOS) oraz smartfonów (Android, iOS).

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies