Instytucja promuje swoją ofertę w kampanii, która trafiła m.in. do stacji telewizyjnych i mediów społecznościowych
Bank Pekao wystartował z kampanią reklamową promującą pożyczki na dowolny cel. Instytucja rozpowszechnia ją za pośrednictwem reklam telewizyjnych i w witrynach swoich oddziałów, ale też w serwisach streamingowych, mediach społecznościowych czy na swojej stronie internetowej. Ze specjalnej oferty można skorzystać do końca br.
Kampania skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. Bank zachęca w niej klientów, aby "wzięli życie za rogi". Wnioskować można o kwotę od 1 tys. zł do 250 tys. zł na okres maksymalnie 24 miesięcy. Instytucja dodaje, że prowizja za jej udzielenie wynosi 0 zł, a oprocentowanie to 9,45 proc. (w opcji z ubezpieczeniem) lub 11,45 proc. (bez ubezpieczenia).
Pieniądze można pożyczyć tradycyjnie, w placówce banku, ale też za pośrednictwem infolinii, serwisu Pekao24 czy aplikacji PeoPay. Aby skorzystać z oferty w bankowości cyfrowej, we wniosku trzeba wpisać kod promocyjny: TVratka. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej umowę pożyczki można zaakceptować w serwisie internetowym lub aplikacji.
Warto dodać, że bank umożliwił wnioskowanie o pożyczkę osobom, które nie są jeszcze jego klientami – wystarczy, że złożą one wniosek za pośrednictwem strony internetowej instytucji. Jeśli kwota pożyczki nie przekroczy 7 tys. zł, nowi klienci banku mogą zaakceptować umowę online. W pozostałych przypadkach konieczne będzie udanie się do oddziału.