Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Duża zagraniczna umowa InPostu. Paczkomaty staną na 3,3 tys. stacji z szyldem Repsol

Współpraca dotyczy rynku hiszpańskiego, na którym InPost pojawił się w wyniku przejęcia firmy Mondial Relay

InPost poinformował o podpisaniu umowy z hiszpańskim koncernem naftowym Repsol. Firmy uzgodniły, że paczkomaty staną na terenie stacji wspomnianego podmiotu w całej Hiszpanii, a zatem w ponad 3,3 tys. lokalizacji.

Przeczytajcie także: InPost Pay coraz bliżej

Wywodzący się z Polski operator logistyczny wyjaśnia w komunikacie prasowym, że paczkomaty zainstalowane przy hiszpańskich stacjach benzynowych umożliwią nadanie, odbiór lub zwrot przesyłek. Możliwe będzie też dostarczanie paczek bezpośrednio między konsumentami. Podpisana umowa ma sprawić, że z usługi skorzystają także mieszkańcy obszarów oddalonych od ośrodków miejskich.

Zarządzany przez Rafała Brzoskę podmiot obecnie posiada w Hiszpanii ponad 5 tys. paczkomatów i punktów umożliwiających nadawanie i odbieranie paczek. Umowa z Repsol pozwoli skokowo zwiększyć liczbę automatów w tym kraju. Firma dodaje, że w blisko 10 krajach, w których obecnie działa, takich punktów ma przeszło 50 tys.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa chce upowszechnić w Polsce Click to pay

W lipcu 2022 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o wprowadzeniu marki InPost na rynkach Półwyspu Iberyjskiego. Był to efekt rebrandingu przejętej w 2021 roku francuskiej marki Mondial Relay w tym regionie. Przed ponad rokiem grupa podawała, że w Hiszpanii posiada 3,2 tys. punktów odbioru paczek. Co ciekawe, w tamtym czasie informowano o podpisaniu umowy z innym operatorem stacji paliw – firmą Galp.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies