W ofercie serwisu można już znaleźć pojazdy elektryczne czy elektronikę, operator obiecuje też narzędzia i maszyny
Działająca na rynku leasingu spółka EFL uruchomiła serwis Vendora.pl. To marketplace przeznaczony dla przedsiębiorców. Firma wchodząca w skład grupy Credit Agricole deklaruje, że zakup lub podpisanie umowy leasingowej będą się odbywały w pełni online, w ramach jednego procesu. Umożliwią to wideoweryfikacja i wykorzystanie podpisu kwalifikowanego.
Nowa platforma kierowana jest głównie do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. W serwisie znajdą one m.in. elektryczne środki transportu: hulajnogi czy rowery. Do tego dochodzą sprzęt elektroniczny (komputery, smartfony, smartwatche, tablety), urządzenia peryferyjne (drukarki, monitory, klawiatury czy słuchawki), a w przyszłości także narzędzia i maszyny. Mają to być po prostu produkty, na których zapotrzebowanie zgłaszają same firmy.
Przedstawiciele EFL zapewniają w komunikacie prasowym, że nowa platforma ma też ułatwić start sprzedawcom, którzy do tej pory nie byli obecni w sieci. Wszystkie narzędzia niezbędne do obsługi sprzedaży są dostępne w wyznaczony panelu, co ma gwarantować wygodę i prostotę obsługi. Vendora.pl umożliwia także integracje biznesowe pomiędzy użytkownikami, którzy będą w stanie budować swoją sieć kontaktów biznesowych.
Jeszcze w 2019 roku wystartował marketplace MerXu, który również działa na rynku B2B. Latem br. mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że platforma gromadzi już ponoć ponad 60 tys. firm, a na ofertę składa się prawie 800 tys. produktów, wśród których są m.in. materiały budowalne, elektrotechnika, chemia, narzędzia, instalacje OZE, artykuły BHP czy produkty dla restauracji i hoteli. Prezesem merXu jest Przemysław Budkowski, który przez lata szefował Allegro.