Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Fiserv Polska: firmy korzystające z terminali doceniają przede wszystkim szybszą i sprawniejszą obsługę klienta

Zdaniem właściciela marki Polcard przedsiębiorcy zbyt mało uwagi poświęcają usługom dodatkowym oferowanym na terminalach

Z badania "Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP" przeprowadzonego na zlecenie Fiserv Polska, właściciela marki PolCard, wynika, że dla niemal dwóch trzecich małych i średnich firm z sektora handlowo-usługowego największą zaletą płatności bezgotówkowych jest szybsza i sprawniejsza obsługa klienta. Co jeszcze doceniono?

Przeczytajcie także: Smartwatche Garmin Venu 3 już dostępne

Drugą pozycję w raporcie zajął wizerunek nowoczesnej firmy, który towarzyszy płatnościom bezgotówkowym – na taką odpowiedź wskazało 51 proc. respondentów. Na dalszych pozycjach znaleźć można mniejsze ryzyko związane z rozliczaniem płatności, np. wydawaniem reszty (46,5 proc.), ale też mniejsze ryzyko związane z oszustwami i kradzieżami (43 proc.). Piątkę odpowiedzi zamyka lepsza kontrola budżetu (39,5 proc.).

Terminal posiadało 44 proc. ankietowanych przedsiębiorców (dodatkowo 6 proc. korzysta z aplikacji). Spośród firm, które nie korzystają z terminala, co druga tłumaczy swoją decyzję faktem, iż całość lub większość prowadzonej działalności nie wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem. Co czwarty przedsiębiorca (prawie 26 proc.) zapewnił, że rzadko jest pytany o możliwość zapłacenia bezgotówkowo lub nie dostrzega korzyści z posiadania terminala płatniczego (25 proc.).

Przeczytajcie także: Revolut zmieni wygląd aplikacji

Krzysztof Polończyk, prezes Fiserv Polska, komentując wyniki badania, zauważył, że wiele firm nie zwraca uwagi na potencjał usług dodatkowych, które można oferować w ramach posiadanego terminala. Tymczasem pozwalają one przyciągnąć do firmy klientów i zapewnić jej dodatkowe wpływy.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies