Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Przelewy na telefon Blik w kolejnym banku. Rozwiązanie wprowadził Nest

W poprzednim kwartale z pomocą tego narzędzia użytkownicy Blika przesłałi środki ponad 100 mln razy

Nest Bank poinformował, że jego klienci mogą już korzystać z przelewów na telefon Blik. Z pomocą tego rozwiązania można przesyłać środki bez znajomości numeru konta odbiorcy – wystarczy podać jego numer telefonu. Usługa jest darmowa i dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Przeczytajcie także: Banki mają wydanych prawie 44,8 mln kart

Aby odebrać przelew na telefon Blik, klient musi zarejestrować swój numer w usłudze – w Nest Banku można to zrobić w zakładce Blik w aplikacji mobilnej banku. Na tym kończy się rola użytkownika, od teraz może przyjmować przelewy. Z kolei aby przesłać komuś pieniądze, należy w apce wybrać właściwą usługę w zakładce Blik, uzupełnić dane odbiorcy i potwierdzić transakcję. Odbiorca powinien w krótkim czasie dostać środki.

Przeczytajcie także: Autokonto wykreślone z rejestru MIP

Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że przelewy na numer telefonu w minionym kwartale stanowiły niemal jedną czwartą wszystkich transakcji z udziałem Blika. W ciągu trzech miesięcy wykonano ponad 100 mln transakcji tego typu – taka sytuacja miała miejsce po raz pierwszy w historii. Nadal największy udział w transakcyjności Blika mają płatności online, ale ich znaczenie w systemie spada właśnie za sprawą transakcji P2P.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies