Worldline rozwija produkt Tap on Mobile z pomocą polskiego fintechu Softpos.eu
Worldline, jeden z największych na świecie podmiotów z branży płatniczej, poinformował o nawiązaniu współpracy z firmą Smart Delivery Track, oferującą oprogramowanie do monitorowania dostaw w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wspólne rozwiązanie ma się sprawdzić w pracy kurierów.
System SDT służy do precyzyjnego planowania trasy dostawcy i ułatwia mu dostarczenie jak największej liczby zamówień lub ich realizację w możliwie krótkim czasie. Oprogramowanie m.in. monitoruje pojazd z pomocą danych GPS i powiadamia o zmianie statusu dostawy. Integracja z aplikacją Worldline Tap on Mobile sprawia, że na tym samym urządzeniu można też przyjmować płatności bezgotówkowe – redukowana jest zatem ilość sprzętu, którą wozi ze sobą dostawca.
Worldline Tap on Mobile to aplikacja na Androida, która pozwala przyjmować płatności np. za pośrednictwem smartfona. Potentat z rynku płatności rozwija ten produkt z pomocą warszawskiego fintechu Softpos.eu – o przejęciu ponad połowy udziałów w tym biznesie mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl jesienią ubiegłego roku. Wówczas okazało się też, że Worldline w ciągu 24 miesięcy może przejąć od obecnych właścicieli pozostałe 45 udziałów w fintechu.