Wnioskowanie o kartę kredytową nie trwa ponoć długo, a jednym z jej bonusów jest moneyback sięgający 3 proc.
Shopify, firma rozwijająca platformę dla sprzedawców internetowych, wprowadza do oferty kartę kredytową: Shopify Credit. Produkt powstał z myślą o sprzedawcach korzystających z usług wywodzącego się z Kanady giganta e-commerce. Kartę z logo Visy pomogły wdrożyć Stripe oraz Celtic Bank, o czym donosi m.in. serwis techcrunch.com.
Właściciele e-sklepów działających w ramach platformy Shopify ponoć nie muszą się obawiać opłat związanych z tym narzędziem płatniczym. Dotyczy to zarówno jego wydania, jak i użytkowania – nawet, gdy spłata zadłużenia będzie opóźniona. Co więcej, mowa jest o moneybacku sięgającym 3 proc.
Proces wnioskowania o kartę nie jest skomplikowany i można go zamknąć w kilka minut. Firma zaznacza, że nie przewiduje weryfikowania zdolności kredytowej. Zamiast tego pod uwagę będą brane np. wyniki sprzedaży sklepu.
Shopify działa obecnie w ponad 170 krajach i zatrudnia przeszło 11 tys. osób. Z uruchomionej w 2006 roku platformy korzystać ma ponad 1 mln sprzedawców, którzy używają rozwiązań firmy w modelu subskrypcyjnym. Wśród dostępnych usług jest nie tylko możliwość zaprojektowania sklepu, ale też płatności, wysyłka, marketing czy analityka.