Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Shopify z nową usługą płatniczą. Gigant e-commerce wprowadza kartę Shopify Credit

Wnioskowanie o kartę kredytową nie trwa ponoć długo, a jednym z jej bonusów jest moneyback sięgający 3 proc.

Shopify, firma rozwijająca platformę dla sprzedawców internetowych, wprowadza do oferty kartę kredytową: Shopify Credit. Produkt powstał z myślą o sprzedawcach korzystających z usług wywodzącego się z Kanady giganta e-commerce. Kartę z logo Visy pomogły wdrożyć Stripe oraz Celtic Bank, o czym donosi m.in. serwis techcrunch.com.

Przeczytajcie także: I NG zidentyfikował nowy scenariusz oszustwa

Właściciele e-sklepów działających w ramach platformy Shopify ponoć nie muszą się obawiać opłat związanych z tym narzędziem płatniczym. Dotyczy to zarówno jego wydania, jak i użytkowania – nawet, gdy spłata zadłużenia będzie opóźniona. Co więcej, mowa jest o moneybacku sięgającym 3 proc.

Proces wnioskowania o kartę nie jest skomplikowany i można go zamknąć w kilka minut. Firma zaznacza, że nie przewiduje weryfikowania zdolności kredytowej. Zamiast tego pod uwagę będą brane np. wyniki sprzedaży sklepu.

Przeczytajcie także: ZEN oferuje już darmowe przelewy do Ukrainy

Shopify działa obecnie w ponad 170 krajach i zatrudnia przeszło 11 tys. osób. Z uruchomionej w 2006 roku platformy korzystać ma ponad 1 mln sprzedawców, którzy używają rozwiązań firmy w modelu subskrypcyjnym. Wśród dostępnych usług jest nie tylko możliwość zaprojektowania sklepu, ale też płatności, wysyłka, marketing czy analityka.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies