Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wszystko.pl już działa. Na nowej platformie można kupować bez konieczności zakładania konta

Właściciel serwisu zapewnia, że zakupy są bezpieczne, bo każdy sprzedawca został zweryfikowany, a za płatności odpowiada operator systemu Przelewy24

Allegro, czyli największy marketplace w Polsce, ma nowego konkurenta. Platforma zakupowa wszystko.pl już działa. Marketplace należący do Grupy Comarch na razie jest dostępny za pośrednictwem przeglądarki internetowej, ale firma zapewnia, że niebawem udostępni klientom także aplikację mobilną.

Przeczytajcie także: Systemy IT Olsztyna zaatakowane przez hakerów

Z informacji dostępnych w serwisie wynika, że zakupy na wszystko.pl mogą robić wszyscy zainteresowani – także klienci, którzy nie założą tam konta. Firma zapewnia, że zakupy są bezpieczne, bo każdy sprzedawca został zweryfikowany, a za płatności odpowiada operator systemu Przelewy24.

Klienci mogą korzystać z wyszukiwarki dostępnej na stronie lub przeglądać kategorie, wśród których są m.in. elektronika, moda, uroda, zdrowie, dziecko, dom i ogród, motoryzacja czy firma i usługi. Po wybraniu kategorii, można skorzystać z filtrów i dookreślić np. przedział cenowy, opcje i metody dostawy czy czas wysyłki.

Przeczytajcie także: Aion Bank i Vodeno partnerami ZEN

Operator platformy wyjaśnia na stronie, w jaki sposób firmy mogą zakładać swoje konta i rozpocząć na niej sprzedaż. Jednocześnie zapewnia, że nie pobiera z tego tytułu prowizji, utrzymanie konta i wystawianie ofert też są darmowe. Comarch deklaruje też, że nie uruchomi w serwisie własnego sklepu i nie stanie się konkurencją dla sprzedawców, co często zarzuca się Allegro. Spółka liczy, że zarobi na innych swoich produktach oferowanych przedsiębiorcom.

Na temat uruchomienia marketplace’u przez Comarch mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl przeszło dwa lata temu. Pierwotnego terminu startu serwisu nie udało się utrzymać. W tym czasie platforma została dobrze przetestowana. Przedstawiciele Comarchu deklarowali w ostatnich kwartałach, że nie liczą na szybki zysk – na pierwszy plan wysuwa się osiągnięcie właściwej skali działalności, która pozwoli konkurować z bardziej rozpoznawalnymi podmiotami.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies