Właściciel serwisu zapewnia, że zakupy są bezpieczne, bo każdy sprzedawca został zweryfikowany, a za płatności odpowiada operator systemu Przelewy24
Allegro, czyli największy marketplace w Polsce, ma nowego konkurenta. Platforma zakupowa wszystko.pl już działa. Marketplace należący do Grupy Comarch na razie jest dostępny za pośrednictwem przeglądarki internetowej, ale firma zapewnia, że niebawem udostępni klientom także aplikację mobilną.
Z informacji dostępnych w serwisie wynika, że zakupy na wszystko.pl mogą robić wszyscy zainteresowani – także klienci, którzy nie założą tam konta. Firma zapewnia, że zakupy są bezpieczne, bo każdy sprzedawca został zweryfikowany, a za płatności odpowiada operator systemu Przelewy24.
Klienci mogą korzystać z wyszukiwarki dostępnej na stronie lub przeglądać kategorie, wśród których są m.in. elektronika, moda, uroda, zdrowie, dziecko, dom i ogród, motoryzacja czy firma i usługi. Po wybraniu kategorii, można skorzystać z filtrów i dookreślić np. przedział cenowy, opcje i metody dostawy czy czas wysyłki.
Operator platformy wyjaśnia na stronie, w jaki sposób firmy mogą zakładać swoje konta i rozpocząć na niej sprzedaż. Jednocześnie zapewnia, że nie pobiera z tego tytułu prowizji, utrzymanie konta i wystawianie ofert też są darmowe. Comarch deklaruje też, że nie uruchomi w serwisie własnego sklepu i nie stanie się konkurencją dla sprzedawców, co często zarzuca się Allegro. Spółka liczy, że zarobi na innych swoich produktach oferowanych przedsiębiorcom.
Na temat uruchomienia marketplace’u przez Comarch mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl przeszło dwa lata temu. Pierwotnego terminu startu serwisu nie udało się utrzymać. W tym czasie platforma została dobrze przetestowana. Przedstawiciele Comarchu deklarowali w ostatnich kwartałach, że nie liczą na szybki zysk – na pierwszy plan wysuwa się osiągnięcie właściwej skali działalności, która pozwoli konkurować z bardziej rozpoznawalnymi podmiotami.