Z pomocą nowego narzędzia klient może zlokalizować kuriera i skontaktować się z nim
Operator logistyczny DHL Parcel udostępnił klientom nową aplikację: Mój DHL. Z darmowego narzędzia mogą korzystać posiadacze smartfonów z iOS lub Androidem, ale też użytkownicy komputerów. Firma zapewnia, że to rozwiązanie do kompleksowego zarządzania paczkami.
Z pomocą apki klient może przede wszystkim nadać, odebrać i śledzić swoje przesyłki. Usługa zapewnia opcję zlokalizowania kuriera na mapie i skontaktowania się z nim. W apce można zmienić datę lub adres doręczenia, przekierować paczkę do punktu odbioru czy automatu DHL POP Box. Znalezienie tych ostatnich w danej miejscowości ułatwi opcja “Nawiguj do”.
Podobnie jak w przypadku aplikacji InPostu, Mój DHL umożliwi zdalne otwieranie skrytek automatów paczkowych – dzięki temu użytkownik uniknie kolejek do ekranu maszyny. W apce pojawiły się też rozwiązania płatnicze: możliwe jest opłacenie przesyłek pobraniowych z pomocą szybkiego przelewu, karty czy Blika.