Visa Mobile ułatwia płatności za zakupy internetowe i zwiększa ich bezpieczeństwo
Klienci banków spółdzielczych SGB mogą już korzystać z Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile. Narzędzie pozwala bezpiecznie płacić kartami z logo amerykańskiej organizacji w wybranych sklepach internetowych. Na razie usługa dostępna jest jedynie w Polsce.
Visa Mobile sprawia, że klient e-commerce nie musi podczas płatności podawać numeru swojej karty, daty jej ważności i kodu CVV2. Wystarczy numer telefonu przypisany do karty zarejestrowanej wcześniej we wspomnianej usłudze, by podczas zakupów potwierdzić PIN-em płatność w aplikacji SGB Mobile lub aplikacji Visa Mobile.
O wdrożeniu Visa Mobile przez spółdzielczą grupę SGB serwis cashless.pl informował już rok temu. Od tego czasu klienci banku mogą już korzystać z tego rozwiązania płatniczego. Do tej pory jednak odbywało się to za pośrednictwem aplikacji Visa Mobile – teraz mogą autoryzować transakcje bezpośrednio w SGB Mobile.
Usługa Visy wcześniej pojawiła się w Nest Banku – klientom udostępniono ją w maju 2022 roku, a o rozpoczęciu pilotażu narzędzia wiadomo było jeszcze we wrześniu 2021 roku. Rozwiązanie ma być powszechne – Visa stara się, by mógł ją zaoferować każdy wydawca kart współpracujący z tą organizacją płatniczą. Visa Mobile dostępna jest także w aplikacji ING.