Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Usługa Visa Mobile bardziej dostępna. Pojawiła się w aplikacji SGB Mobile

Visa Mobile ułatwia płatności za zakupy internetowe i zwiększa ich bezpieczeństwo

Klienci banków spółdzielczych SGB mogą już korzystać z Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile. Narzędzie pozwala bezpiecznie płacić kartami z logo amerykańskiej organizacji w wybranych sklepach internetowych. Na razie usługa dostępna jest jedynie w Polsce.

Przeczytajcie także: Startuje PlentiPartners

Visa Mobile sprawia, że klient e-commerce nie musi podczas płatności podawać numeru swojej karty, daty jej ważności i kodu CVV2. Wystarczy numer telefonu przypisany do karty zarejestrowanej wcześniej we wspomnianej usłudze, by podczas zakupów potwierdzić PIN-em płatność w aplikacji SGB Mobile lub aplikacji Visa Mobile.

O wdrożeniu Visa Mobile przez spółdzielczą grupę SGB serwis cashless.pl informował już rok temu. Od tego czasu klienci banku mogą już korzystać z tego rozwiązania płatniczego. Do tej pory jednak odbywało się to za pośrednictwem aplikacji Visa Mobile – teraz mogą autoryzować transakcje bezpośrednio w SGB Mobile.

Przeczytajcie także: Plus poszerza ofertę o softposa

Usługa Visy wcześniej pojawiła się w Nest Banku – klientom udostępniono ją w maju 2022 roku, a o rozpoczęciu pilotażu narzędzia wiadomo było jeszcze we wrześniu 2021 roku. Rozwiązanie ma być powszechne – Visa stara się, by mógł ją zaoferować każdy wydawca kart współpracujący z tą organizacją płatniczą. Visa Mobile dostępna jest także w aplikacji ING.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies