Usługa przygotowana przez Mastercarda otrzymała dwa Złote, jednego Srebrnego i trzy Brązowe Lwy w Cannes
Mastercard poinformował, że jego projekt GdzieZamieszkac.com (WhereToSettle) otrzymał sześć Lwów na Międzynarodowym Konkursie Kreatywności Cannes Lions. Platforma została wyróżniona w sześciu z ośmiu otrzymanych nominacji – twórcom przyznano dwa Złote, jednego Srebrnego i trzy Brązowe Lwy m.in. w kategoriach Real-time Response oraz Sponsorship & Brand Partnership.
O uruchomieniu platformy GdzieZamieszkac.com mogliście przeczytać w serwisie cashless.com niemal rok temu. Prezentuje przybliżone koszty życia w różnych regionach kraju i konkretnych miejscowościach. Przy tworzeniu narzędzia wykorzystano dane Głównego Urzędu Statystycznego oraz informacje dotyczące trendów zakupowych. Z kolei na początku br. platformę odświeżono i wprowadzono informacje na temat wynajmu mieszkań i ofert pracy w konkretnych lokalizacjach. Rozwiązanie jest darmowe i dostępne w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim.
Platforma GdzieZamieszkac.com powstała w związku kryzysem uchodźczym wywołanym agresją Rosji na Ukrainę. Narzędzie pomaga Ukraińcom (ale nie tylko), którzy zamieszkali w Polsce, w usamodzielnieniu się i osiągnięciu stabilizacji życiowej oraz integracji społecznej i ekonomicznej. Mastercard podaje, że od lipca 2022 roku do kwietnia 2023 roku skorzystało z niego ponad 300 tys. osób. Organizacja płatnicza wdrożyła tę usługę we współpracy z m.in. agencjami McCANN Poland oraz SpacecampX.