Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klarna poprawia ofertę w Polsce. Wprowadza rozwiązanie "Zapłać w 3 ratach"

Wcześniej polscy klienci Klarny mogli jedynie odraczać płatność o 30 dni

Klarna, potentat z rynku BNPL, wprowadza w Polsce nowe rozwiązanie: możliwość rozłożenia płatności za zakupy na trzy równe, nieoprocentowane raty. Usługa "Zapłać w 3 ratach" obecnie dostępna jest w wybranych sklepach i w nadchodzących tygodniach ma się pojawiać u kolejnych partnerów fintechu.

Przeczytajcie także: Ruszył Walutomat Business

Narzędzie jest już stosowane na innych rynkach i sprowadza się do tego, że podczas zakupów klient wskazuje tę opcję i podaje numer karty (kredytowej, debetowej lub prepaid), a następnie potwierdza zakup. Pierwsza część płatności zostanie pobrana, gdy sklep wyśle do klienta zamówienie, albo gdy otrzyma on dostęp do usługi subskrypcyjnej. Pozostałe dwie raty zostaną pobrane po 30 i 60 dniach.

Raty są nieoprocentowane, o ile zostaną zapłacone na czas. Należność będzie pobrana z karty użytkownika automatycznie, ale można ją też opłacić samodzielnie, korzystając z opcji Przelewy24 lub Blik. Użytkownik apki może wcześniej zapłacić jedną ratę lub całą należność, jest też opcja wydłużenia terminu zapłaty rachunku o kilka dni. Klient Klarny znajdzie w jej aplikacji wszystkie dotychczasowe zamówienia.

Przeczytajcie także: Grudziądz będzie miał nowy system biletowy

Do tej pory klienci z Polski mogli korzystać z rozwiązania "Zapłać za 30 dni". Z jego pomocą można robić zakupy w ponad 4 tys. sklepów w naszym kraju i, jak sama nazwa wskazuje, odroczyć płatność o 30 dni. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies