W serwisie miało się już zarejestrować 11 tys. sprzedawców. W dniu premiery można oczekiwać kilku milionów ofert
Rozwijana przez Comarch platforma e-commerce wszystko.pl będzie dostępna dla wszystkich chętnych, sprzedawców i kupujących, od 29 czerwca. W dniu premiery w serwisie aktywnych ma być kilka milionów ofert. Niedługo później udostępniona zostanie aplikacja mobilna do zakupów.
Na temat tworzenia nowego marketplace’u przez rodzimą firmę technologiczną mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl już kilka kwartałów temu. Latem 2022 roku w serwisie mogli się już rejestrować sprzedawcy, którzy od marca br. mają dostęp do platformy. Jeszcze w grudniu ub. r. udział w testach rozpoczęli pracownicy Comarchu.
Twórcy serwisu zapewniają, że jego atutem będzie przejrzysty wygląd strony – nie chcą jej przeładowywać, przesadzać z reklamami. Same zakupy mają być proste i szybkie, a wyszukiwanie produktów intuicyjne. Dotychczas w serwisie zarejestrowało się ponad 11 tys. sprzedawców, wśród nich Krosno, Trefl, Bielenda, Sferis czy Homla.
Czy to może być alternatywa dla Allegro? Na razie mowa oczywiście o zupełnie innej skali działalności, ale atutem wszystko.pl ma być zerowa prowizja od sprzedaży oraz brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta – przynajmniej na tym etapie działalności. Comarch nie planuje też uruchamiać własnego sklepu w serwisie.