Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość w aplikacji PolCard Go. Płatność można inicjować kodem QR

Dostawca usługi ogłosił, że do tej pory za pośrednictwem apki zrealizowano transakcje na łączną kwotę 409 mln zł

Fiserv, właściciel marki PolCard, poinformował o wprowadzeniu nowego rozwiązania do aplikacji PolCard Go – inicjowania transakcji za pomocą QR kodów. To w nich zapisane są dane dotyczące nabywanego towaru lub usługi.

Przeczytajcie także: Karol Sadaj odchodzi z Aion Banku

Firma przekonuje w swoim komunikacie, że obsługa nowej funkcji jest bardzo prosta – wystarczy przełączyć apkę w taki tryb sprzedaży. Co istotne, cennik z kodami QR można przygotować wcześniej. Stanowi to wygodę dla np. fryzjerów, masażystów czy kosmetyczek. Narzędzie ma się też sprawdzić w biznesach mobilnych, np. firmach kurierskich. Dostawca wie, ile klient powinien zapłacić za przesyłkę, więc wcześniej może przygotować kod QR i nakleić go na paczkę. W chwili jej dostarczenia kurier skanuje kod i inicjuje transakcję w aplikacji płatniczej.

Jak podaje Fiserv, do przygotowanego wcześniej kodu można dodać m.in. identyfikator transakcji w postaci numeru listu przewozowego czy numer faktury. Te informacje są automatycznie łączone z daną transakcją i widoczne na portalu dla przedsiębiorców OnePortal24. Główną zaletą kodów ma być jednak eliminacja ryzyka pomyłki przy wpisywaniu kwoty transakcji.

Przeczytajcie także: Cinkciarz.pl wygrywa w sądzie z konkurencją

Sama aplikacja PolCard Go powstała z myślą o przedsiębiorcach, którzy nie chcą korzystać z dodatkowych urządzeń płatniczych – tę rolę ma pełnić smartfon lub tablet. Urządzenie musi posiadać moduł NFC i system Android w wersji 8.1 lub wyższej. Aby zapłacić, klient przykłada do sprzętu sprzedawcy swoją kartę płatniczą, smartfon lub zegarek. Jeśli wartość transakcji przekracza 100 zł, kupujący autoryzuje ją, wprowadzając PIN na ekranie urządzenia sprzedawcy.

Aplikację płatniczą PolCard Go można zintegrować z wewnętrznym systemem danej firmy np. systemem sprzedażowym. W efekcie wywołanie płatności oraz potwierdzenie jej statusu jest w nim bezpośrednio dostępne. Ma to przyspieszać obsługę klientów. Fiserv poinformował jednocześnie, że do tej pory zrealizowano przez apkę transakcje na łączną kwotę 409 mln zł.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies