Mikroprzedsiębiorcy i rolnicy korzystający z serwisu GOonline Biznes i aplikacji GOmobile Biznes zostaną przeniesieni do rozwiązań dla klientów indywidualnych
BNP Paribas poinformował o zmianach, na jakie muszą się przygotować klienci biznesowi, a konkretnie mikroprzedsiębiorcy i rolnicy. Za kilka tygodni ich obsługa zostanie przeniesiona z systemu bankowości internetowej GOonline Biznes do serwisu GOonline. Bank podkreśla, że zmiany dotyczą klientów, z którymi kontaktowano się w tej sprawie.
Jak wyjaśnia instytucja, od 26 czerwca 2023 br. wskazani klienci biznesowi będą mogli logować się do systemu GOonline, czyli tego samego, z którego korzystają klienci indywidualni. Numery rachunków nie ulegną zmianie, a jeśli ktoś posiada w banku konta indywidualne i firmowe, będzie mógł korzystać z obu logując się tylko raz – specjalna lista pomoże przełączać się między poszczególnymi profilami.
Ujednolicenie systemów będzie też dotyczyć mobilnej aplikacji bankowej. Do obsługi kont indywidualnych i rachunków firmowych wystarczy GOmobile, bez konieczności korzystania dodatkowo z GOmobile Biznes. Zarządzanie finansami z jednego programu ma być ułatwieniem. Bank radzi klientom, by przed 23 czerwca odinstalowali apkę biznesową i pobrali z Google Play lub App Store aplikację GOmobile.
Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że klienci firmowi BNP Paribas skorzystają z narzędzia do liczenia śladu węglowego. Z pomocą rozwiązania Envirly biznes będzie mógł sprawdzić, jaka emisja CO2 wiąże się bezpośrednio lub pośrednio z jego działalnością. Na razie prowadzony jest pilotaż usługi dostępnej w przeglądarce internetowej.