Smartwatche z ceramicznymi ramkami i ekranami AMOLED kosztują blisko 700 i 750 euro
Garmin wprowadził do oferty nowe smartwatche: Approach S70. Zegarki dostępne są w dwóch rozmiarach i, jak przekonuje sam producent, powinny zainteresować w pierwszej kolejności fanów golfa. Jedną z podstawowych funkcji urządzeń są też płatności zbliżeniowe Garmin Pay.
Koperta większego zegarka ma 47 mm, umieszczono w niej 1,4-calowy ekran, a całość waży 56 g. Mniejszy smartwatch posiada kopertę o średnicy 42 mm, 1,2-calowy wyświetlacz i waży 44 g. Wspomniane ramki są ceramiczne, a ekran to AMOLED. W trybie zegarka większy czasomierz pracuje do 16 dni (20 godzin w trybie GPS), a mniejszy do 10 dni (15 godzin w trybie GPS).
W zegarkach zainstalowano ponad 43 tys. kolorowych map pól golfowych z całego świata – producent zapewnia, że dla tych najczęściej odwiedzanych można pobierać aktualizacje. Smartwatch pełni też rolę doradcy przy wyborze kija (m.in. na podstawie danych o wietrze czy wysokości), pomaga lepiej celować i trenować technikę. Więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronie producenta.
Smartwatche posiadają też funkcje przydatne dla fanów innych sportów, w tym biegania, pływania czy jazdy na rowerze. Sprzęt przyda się na siłowni i podczas zajęć fitness. Użytkownik może liczyć na pomiar tętna, natlenienia krwi, nawodnienia, ale też stresu czy jakości snu. Smartwatche można parować z telefonami z Androidem oraz iOS i dzięki temu np. otrzymywać powiadomienia ze smarfona.
Mniejszy model producent wycenił na niespełna 700 euro, co przy dzisiejszym kursie i bezpośrednim przeliczeniu daje blisko 3,2 tys. zł. Większy zegarek kosztuje prawie 750 euro, czyli ok. 3,4 tys. zł.