Firma Polskie ePłatności poinformowała o kolejnej akwizycji na polskim rynku, czyli nabyciu pakietu udziałów w spółce Qrtag
Spółka Polskie ePłatności nabyła mniejszościowy pakiet udziałów w firmie Qrtag rozwijającej aplikację Loyalty Club. Jak sama nazwa wskazuje, jest to narzędzie do zarządzania programami lojalnościowymi. Na rozwiązanie składają się m.in. gazetki promocyjne, kupony rabatowe, katalog nagród, punkty przyznawane za zakupy oraz wirtualna karta lojalnościowa.
Jak przekonują twórcy tego narzędzia, sprawdzi się ono w różnych branżach – obecnie korzystają z niego m.in. sklepy spożywcze i zoologiczne, pizzerie, kawiarnie czy salony piękności. Loyalty Club działa w modelu white-label, co oznacza, że usługobiorca może kształtować wygląd i treść aplikacji, w tym zasady działania programu lojalnościowego. Rozwiązanie można dostosować do każdej firmy.
Twórcy aplikacji przekonują jednak, że jest ona przeznaczona przede wszystkim dla mniejszych podmiotów, które nie mogą sobie pozwolić na samodzielne stworzenie apki lojalnościowej. Qrtag chce do nich dotrzeć z pomocą PeP i terminali obsługiwanych przez ten podmiot (obecnie PeP procesuje transakcje dla ponad 236 tys. terminali płatniczych).
Dla spółki Polskie ePłatności to kolejne w ostatnich latach przejęcie. Latem 2022 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o nabyciu firmy Team4U, która jest właścicielem marki Simapka – platformy wspomagającej pracę małych sklepów i punktów usługowych poprzez rejestrację nowych kart SIM, doładowania telefonów, przenoszenie numerów komórkowych między operatorami, a także produkty finansowe (pożyczki i ubezpieczenia). Wcześniej spółka przejęła operatorów płatności NeoTu, PayUp, TopCard, dostawcę usług płatności za rachunki Billbird oraz integratora płatności internetowych PayLane.