Szwedzki fintech zapowiedział, że w tym roku skupi się na rozwijaniu tej usługi nad Wisłą
Klarna wchodzi z płatnościami odroczonymi do sklepów stacjonarnych w Polsce. Wywodzący się ze Szwecji potentat rynku płatności odroczonych w pierwszej kolejności udostępni usługę "zapłać za 30 dni" klientom Wojasa.
Firma wyjaśnia, że aby skorzystać z tego rozwiązania, wystarczy przy kasie w sklepie obuwniczym zgłosić chęć odroczenia płatności. Konieczne będzie też podanie numeru telefonu. Sprzedawca wygeneruje link do płatności, do klienta trafi on SMS-em. Od tego momentu kupujący ma 30 dni na opłacenie rachunku bez dodatkowych kosztów i odsetek. Upływający termin płatności można śledzić w aplikacji Klarny.
Wdrożenie tej usługi nie jest niespodzianką – kilka tygodni temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że Klarna ogłosi niebawem zawiązanie pierwszego partnerstwa w Polsce, w ramach którego uruchomi płatności w sklepach stacjonarnych. Teraz firma deklaruje, że w tym roku planuje się skupić na rozwijaniu tej usługi nad Wisłą – należy się zatem spodziewać, że liczba partnerów będzie rosła.
Fintech obecnie jest partnerem 4 tys. sklepów internetowych w Polsce. Globalnie jest ich ponad 500 tys.