Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość w aplikacji Jakdojade. Ułatwi zakup biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity

Na razie operator aplikacji będzie przenosił klientów do serwisu sprzedażowego przewoźnika. Z czasem możliwy stanie się zakup biletów bezpośrednio w apce

Spółka PKP Intercity poinformowała o rozwinięciu współpracy z operatorem aplikacji Jakdojade. Jej użytkownicy mogą używać nowej funkcji – przekierowania do systemu sprzedaży przewoźnika. Z rozwiązania mogą korzystać użytkownicy smartfonów z Androidem oraz iOS. W przyszłości przycisk "Kup bilet" dostępny będzie również na stronie internetowej jakdojade.pl.

Przeczytajcie także: Xiaomi Smart Band 7 NFC dostępna w Polsce

PKP Intercity wyjaśnia w swoim komunikacie, że po wyszukaniu w aplikacji Jakdojade połączenia kolejowego, użytkownik jest przenoszony na stronę przewoźnika, do systemu e-IC. Klient od razu widzi połączenie, na które chce kupić bilet. Jednocześnie strony informują, że w przyszłości proces ten ma być jeszcze uproszczony: opcja zakupu biletu pojawi się bezpośrednio w apce Jakdojade.

Intercity zamierza rozwijać sieć sprzedaży w ramach współpracy z zewnętrznymi podmiotami. Bilety PKP Intercity można dzisiaj kupić na platformach mPay, e-podroznik.pl, Koleo oraz SkyCash. Ta forma zakupu biletów cieszyć się ma coraz większym zainteresowaniem podróżnych. Przez niecały rok po uruchomieniu pierwszego partnerstwa sprzedano w ten sposób 2,5 mln biletów PKP Intercity.

Przeczytajcie także: Ważne zmiany na rachunkach inwestycyjnych w Revolucie

Jednocześnie spółka zapowiedziała, że chce rozbudowywać sieć sprzedaży o punkty stacjonarne. Firma planuje wprowadzić swoje usługi do kiosków, hoteli, sklepów spożywczych oraz na stacje benzynowe. W efekcie pasażer, który nie będzie chciał czy mógł skorzystać z zakupu online i jednocześnie nie ma dostępu do kasy biletowej PKP, zyska możliwość opłacenia przejazdu pociągiem.

W ostatnim czasie PKP Intercity informowało też o wprowadzeniu nowości w swojej aplikacji mobilnej. Jedną z nich jest możliwość zapłacenia za bilety z pomocą Apple Pay. Wcześniej pasażerowie mogli użyć karty, Blika, a od początku marca również Google Pay. Nowością w aplikacji jest także funkcja metastacji, dzięki której w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji – wystarczy podać nazwę miejsca, w którym rozpoczyna i kończy się podróż.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies