Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PSP: Blik działa już bez zakłóceń. Awaria wystąpiła przed południem

W godzinach porannych z awarią bankowości elektronicznej zmagał się także PKO BP

Operator systemu Blik, PSP, poinformował za pośrednictwem mediów społecznościowych o rozwiązaniu problemów z jego funkcjonowaniem. W krótkim komunikacie zapewniono użytkowników, że usługa działa już bez zakłóceń.

Przeczytajcie także: Autopay wprowadza e-winiety

Problemy w sieci zgłaszali klienci różnych banków działających na polskim rynku. Dotyczyło to płatności w stacjonarnych sklepach, wypłat gotówki z bankomatów, ale też płatności online. Użytkownicy usługi dopytywali o sytuacje, w których pieniądze z ich rachunku bankowego zostały pobrane, ale transakcję odrzucono lub bankomat nie wypłacił pieniędzy. Operator systemu zapewniał, że środki te zostaną im zwrócone.

Podobny kłopot wystąpił krótko przed zeszłorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Wtedy także klienci różnych banków zwracali uwagę na niemożność płacenia Blikiem, a banki zapewniały, że problem leży po stronie operatora tego narzędzia. Awarię udało się wówczas dość szybko usunąć.

Przeczytajcie także: PKO BP ma nowego prezesa

Warto podkreślić, że w poniedziałkowy poranek klienci PKO BP mieli problem z korzystaniem z bankowości elektronicznej tej instytucji. Logowanie do serwisu iPKO czy aplikacji IKO było utrudnione lub niemożliwe. Przed południem bank zapewniał jednak, że jego usługi działają już normalnie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies