Od grudnia w testach nowego serwisu uczestniczy ok. 7 tys. pracowników Comarchu
Firma Comarch poinformowała, że rozszerzono testy platformy zakupowej wszystko.pl. Dostęp do niej zyskali sprzedawcy (zarejestrowani i zweryfikowani). Spółka zaznaczyła w komunikacie, że to ostatni etap przed zbliżającą się premierą konsumencką serwisu – zaplanowano ją na czerwiec br.
Jeszcze w sierpniu ub. roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że firmy sprzedające w sieci mogą rejestrować się na wszystko.pl i dodawać w serwisie swoje produkty. Sprzedawcy nie mogli jednak zobaczyć platformy z perspektywy klienta. Teraz się to zmieniło – użytkownicy widzą szatę graficzną strony głównej, mogą testować wyszukiwarkę czy robić zakupy.
Warto jednocześnie dodać, że od grudnia portal testują pracownicy Comarch (ok. 7 tys. osób), którzy robią zakupy i dzielą się opiniami co do działania rozwijanej platformy.
Comarch podał, że już kilka tysięcy firm podjęło współpracę z wszystko.pl. Dyrektorka marketplace’u, Mariola Barzyk-Libura, zachęca do aktywnego uczestnictwa w testach i zapewnia, że najbardziej zaangażowani otrzymają preferencyjne warunki sprzedaży po premierze komercyjnej serwisu. Już wcześniej spółka informowała, że firmy mogą liczyć na brak opłat za wystawianie produktów oraz utrzymanie konta, zerową prowizję od sprzedaży czy brak konkurencji ze strony operatora platformy – nie planuje on uruchamiać własnego sklepu w serwisie. Więcej na temat nowego serwisu przeczytacie w tym tekście.