Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatność brelokiem, pierścionkiem albo koszulą? Curve ułatwia to swoim klientom

Brytyjski fintech podjął współpracę z firmą Digiseq, promującą płatności z wykorzystaniem gadżetów ubieralnych

Klienci fintechu Curve mogą liczyć na nowe udogodnienie, a wszystko za sprawą współpracy brytyjskiej firmy z zarejestrowanym w Londynie podmiotem Digiseq. Ten ostatni działa w segmencie tzw. płatności ubieralnych. Efekt partnerstwa jest taki, że użytkownicy aplikacji Curve będą mogli płacić zegarkami, brelokami, biżuterią, a nawet koszulami.

Przeczytajcie także: PKO dodaje do oferty OC i AC od PKO Ubezpieczenia

Największym atutem tego rozwiązania ma być prostota. Digiseq udostępnił na platformy Android oraz iOS apkę Manage-Mii, do której należy podpiąć kartę Curve. Z aplikacją mogą też być sparowane produkty partnerów Digiseq, o których mowa była na początku. Co istotne, działają one pasywnie, co oznacza, że nie potrzebują baterii, jak smartwatch czy smartfon.

Przeczytajcie takze: Gadu-Gadu chce zainwestować w płatności i usługi fintechowe

W przeszłości mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o marce DressCode, która umieszcza chipy NFC w mankietach koszul i w ten sposób umożliwia płacenie ubraniami. Firma współpracuje z Digiseq. Podobnie jak Laks, Stiss czy AdornPay, które w swoich ofertach mają zegarki (klasyczne), pierścienie, opaski czy bransoletki – wszystkie mogą działać jako narzędzie płatnicze. Łącznie na ofertę składa się ponad 200 produktów.

Curve zaproponuje to rozwiązanie swoim klientom na ponad 30 europejskich rynkach, także w Polsce.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies