Wcześniej bank udostępnił w swojej bramce usługi BNPL dla klientów indywidualnych
ING rozbudowuje ofertę z zakresu płatności odroczonych. We współpracy z fintechem PragmaGO bank wprowadza usługę BNPL dla firm do bramki płatności imoje. W ramach tego rozwiązania klient może zapłacić za zakupy o wartości do 100 tys. zł nawet 60 dni po transakcji. Po pierwszym skorzystaniu z tego narzędzia klient otrzymuje odnawialny limit, który może wykorzystać przy kolejnych zakupach.
Bank przypomniał, że w ramach metody "imoje płacę później" integruje różnych dostawców BNPL. Klienci indywidualni mogą już korzystać z rozwiązań Twisto i PayPo, które mają służyć zarówno konsumentom, jak i sprzedawcom. Korzyści powinni też odnieść przedsiębiorcy: płatności odroczone mają pomagać w utrzymaniu płynności finansowej czy poprawianiu marży. Trzeba pamiętać, że w tym przypadku sprzedawca nie ponosi ryzyka finansowania zakupu.
Fintech PragmaGO przy okazji ogłaszania tego partnerstwa poinformował, że zrealizował do tej pory ok. 240 tys. transakcji płatności odroczonych dla 15 tys. klientów. Blisko dwie trzecie firm w ciągu miesiąca wraca do zakupów z wykorzystaniem BNPL od tego podmiotu. Rozwiązanie to jest oferowane przedsiębiorcom m.in. w ramach Allegro Pay Business. Kilka miesięcy temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że fintech rozszerzy ofertę o nowe usługi, czemu służyć miał wpis na listę małych instytucji płatniczych.