Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
ING zaprasza do Strefy bezpieczeństwa. Ma ona zapewnić klientom większą ochronę

Użytkownicy aplikacji Moje ING mogą liczyć m.in. na weryfikację behawioralną , którą uruchomiło już prawie 700 tys. osób

ING zachęca swoich klientów do korzystania ze Strefy bezpieczeństwa w Moim ING. Zebrano w niej rozwiązania wspierające bezpieczne bankowanie. Jednym z nich jest weryfikacja behawioralna, na którą miało się już zdecydować blisko 700 tys. klientów Śląskiego.

Przeczytajcie także: Bankowych oddziałów bez gotówki ponownie przybyło

Weryfikacja behawioralna polega na zapamiętywaniu przez system, w jaki sposób dany użytkownik korzysta z bankowości internetowej. Dzięki temu łatwiej go rozpoznać i wskazać, gdy ktoś podszywa się pod klienta po zdobyciu jego loginu i hasła. Aby móc korzystać z tego narzędzia, wystarczy wejść do Strefy bezpieczeństwa, a następnie do sekcji Usługi, by wyrazić zgodę na weryfikację behawioralną. Rozwiązanie jest darmowe.

Bank podaje, że w Strefie bezpieczeństwa można też m.in. aktywować usługę CyberRescue – w przypadku podejrzenia ataku cyberoszustów eksperci CyberRescue zadbają o bezpieczeństwo w sieci, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych. Także i to narzędzie jest darmowe. W tym samym miejscu można również tymczasowo zablokować kartę, włączyć alerty i raporty BIK, ustalić metody autoryzacji płatności i limity czy ubezpieczyć swoje zakupy. Więcej informacji na ten temat znajdziecie pod tym adresem.

Przeczytajcie także: Banki w Polsce mają niemal 13 mln aktywnych "blikowiczów"

Na koniec warto przypomnieć, że na przełomie II i III kw. br. ING planuje umożliwić klientom zabezpieczanie logowania na rachunek za pomocą tzw. U2F, czyli sprzętowych kluczy zabezpieczających. Bank nie zamierza dystrybuować tych kluczy, ale umożliwi klientom rejestrowanie ich własnych kluczy zarówno do Mojego ING w przeglądarce, jak i do Mojego ING mobile.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies