Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
OLX wprowadza zmiany. W ramach pakietu ochronnego będzie wymagał zwrotu produktu niezgodnego z ofertą

Nowy regulamin będzie obowiązywał od 13 marca, ale część zmian zacznie obowiązywać w późniejszym terminie

Operator serwisu OLX poinformował użytkowników o zmianach w regulaminie, jakie wejdą w życie 13 marca br. Ich następstwem będzie wdrożenie nowości na popularnej platformie z ogłoszeniami. Jedną z najważniejszych jest wprowadzenie zwrotów w ramach pakietu ochronnego.

Przeczytajcie także: PragmaGO wchodzi na terminale płatnicze

Firma wyjaśnia w swoim komunikacie, że jeśli do kupującego trafi towar inny niż ten przedstawiony w ogłoszeniu, a wniosek w ramach pakietu ochronnego zostanie rozpatrzony pozytywnie, wymagany będzie zwrot. Klient powinien wówczas nadać przesyłkę zwrotną i odbędzie się to na koszt sprzedającego. Zasady te będą miały zastosowanie wobec transakcji zawartych od godziny 12.00 dnia 13 marca 2023 roku z wykorzystaniem usług Przesyłki OLX oraz Płatności OLX.

Zmiany przewidują także udostępnianie sprzedającemu treści zgłoszenia złożonego przez kupującego w ramach pakietu ochronnego.

Przeczytajcie także: Kaufland uruchamia własny program lojalnościowy z kartą K-Card

Kolejna nowość dotyczy kategorii Usługi i firmy: zostanie ona podzielona na dwie odrębne kategorie, czyli Usługi oraz Dla firm. Pojawią się one odpowiednio 27 i 28 marca br. W regulaminie szeroko opisano też poziomy weryfikacji tożsamości sprzedawców stosowane przez operatora płatności PayU. Dotyczy to zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów indywidualnych. Więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronie OLX.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies