Użytkownicy programu Payback mogą z niego korzystać w Kauflandzie tylko do końca kwietnia
Sieć sklepów Kaufland wycofuje się ze współpracy z operatorem programu lojalnościowego Payback i uruchamia własne rozwiązanie lojalnościowe: Kaufland Card. Karta będzie dostępna zarówno w wersji cyfrowej (za pośrednictwem istniejącej już aplikacji), jak i plastikowej, a klienci będą mogli z niej korzystać od 2 marca.
Uczestnik Kaufland Card otrzyma 1 punkt za każdego złotego wydanego w sklepie tej sieci (niektóre produkty będą z tego wyłączone). Liczbę zebranych punktów będzie można na bieżąco kontrolować w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej, ale też w placówkach np. przy okazji zakupów. Punkty naliczone w danym roku trzeba będzie zamienić na kupony i wykorzystać do końca lutego kolejnego roku.
Jeśli klient wyrazi zgodę, aplikacja na postawie wcześniejszych zakupów będzie przygotowywać mu spersonalizowane oferty promocyjne. Bez tej zgody użytkownik również otrzyma oferty specjalne, ale nie będą one dopasowane do jego preferencji zakupowych. Użytkownik Kaufland Card może liczyć także na rabaty naliczane podczas płatności, konkursy z nagrodami oraz bonusy oferowane przez partnerów programu.
Aplikacja Kauflandu z nową kartą, oprócz możliwości zarządzania punktami w programie lojalnościowym, pozwala także m.in. na dostęp do aktualnych gazetek reklamowych czy tworzenie list zakupowych i wgląd do katalogu przepisów kulinarnych. Aby móc używać nowych narzędzi, konieczne będzie pobranie aktualizacji z kartą K-Card.
Natomiast uczestnicy programu Payback powinni mieć na uwadze, że będzie on dostępny w sieci Kaufland tylko do 30 kwietnia br. Od 1 maja posiadacze kart Payback, także tych wydanych w Kauflandzie, nadal mogą ich używać, ale u innych partnerów programu.