Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Curve zamyka program Rewards. Efekty jego działania były rozczarowujące

Firma zapewnia jednocześnie, że pracuje nad nowym programem z nagrodami i będzie na bieżąco informować o postępach w tym projekcie

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl Curve likwiduje program Rewards. Fintech informuje o tym swoich klientów w wiadomościach e-mail. Program zostanie zamknięty za kilka tygodni, a konkretnie 9 marca bieżącego roku. Dotyczy to użytkowników z Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a zatem i z Polski. Operator usługi tłumaczy tę decyzję rozczarowującymi efektami funkcjonowania tego narzędzia.

Przeczytajcie także: Credit Agricole spersonalizuje oferty wyświetlane klientom

Program Rewards umożliwia zwrot części wydanej gotówki, czyli moneyback za określone zakupy kartą Curve. Bonus dotyczy dość płynnej oferty, która może być nie tylko ograniczona czasowo, ale też ulec zmianie bez powiadamiania klienta. Dlatego ten ostatni przed zakupem musi sprawdzać, czy otrzyma zwrot środków. Zasady działania poszczególnych ofert określane są indywidualnie.

Fintech wyjaśnia w swoim komunikacie, że zakładka Rewards nie będzie dostępna w aplikacji po 9 marca. Nie dotyczy to użytkowników, którzy mają do odebrania nagrody. Zmieni się to, gdy zrealizują oczekujący na nich zwrot. Jednocześnie firma zastrzega, że pracuje nad nowym programem nagród, z którego klienci będą mieli więcej korzyści. Posiadacze kart Curve Black i Curve Metal mogą też cieszyć się zwrotami w ramach programu Curve Cash.

Przeczytajcie także: Revolut rozwija usługi kryptowalutowe

Startup Curve powstał w drugiej połowie poprzedniej dekady i oferuje aplikację oraz kartę, które agregują inne karty płatnicze. Dzięki temu klient może w prosty sposób płacić kilkoma plastikami za różne zakupy. Firma wprowadziła do oferty m.in. usługę Flex, pozwalającą rozkładać na raty zakupy opłacone za pomocą dowolnej karty dodanej do aplikacji Curve. Z kolei funkcja Smart Rules pozwala automatyzować płatności: przy najczęściej powtarzalnych transakcjach za każdym razem nie trzeba wskazywać właściwej karty.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies