Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria Blika. Operator systemu pracuje nad rozwiązaniem problemu

Kłopoty dotyczą różnych funkcji systemu i są zgłaszane przez klientów kilku banków

Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, poinformował za pośrednictwem konta na Twitterze o problemach z realizacją transakcji. Spółka zapewniła, że intensywnie pracuje nad tym, by funkcjonowanie usług wróciło do normy.

Przeczytajcie także: Operator aplikacji mPay nawiązał współpracę z GPW

Użytkownicy Blika zwracali dzisiaj uwagę na problemy z funkcjonowaniem systemu pod jednym z postów operatora systemu w serwisie Facebook. Z przesłanych przez nich wiadomości wynika, że Blikiem nie można zapłacić w sklepie, że nie działają też inne funkcje tego narzędzia, a problem dotyczy różnych banków.

Przeczytajcie także: Trojan ze Wschodu atakuje setki aplikacji finansowych

Na skargi klientów zareagował w mediach społecznościowych m.in. ING, który poinformował klienta, że problem leży po stronie operatora Blika i może to powodować kłopoty w korzystaniu z rozwiązania. Jednocześnie instytucja zaznaczyła, że jej pozostałe usługi działają prawidłowo.

Aktualizacja

Polski Standard Płatności poinformował tuż przed godz. 16 za pośrednictwem Twittera, że system Blik działa bez zakłóceń.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies