Kłopoty dotyczą różnych funkcji systemu i są zgłaszane przez klientów kilku banków
Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, poinformował za pośrednictwem konta na Twitterze o problemach z realizacją transakcji. Spółka zapewniła, że intensywnie pracuje nad tym, by funkcjonowanie usług wróciło do normy.
Użytkownicy Blika zwracali dzisiaj uwagę na problemy z funkcjonowaniem systemu pod jednym z postów operatora systemu w serwisie Facebook. Z przesłanych przez nich wiadomości wynika, że Blikiem nie można zapłacić w sklepie, że nie działają też inne funkcje tego narzędzia, a problem dotyczy różnych banków.
Odnotowujemy czasowe problemy z realizacją transakcji. Intensywnie pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń.
— BLIK (@BLIKmobile) December 23, 2022
Na skargi klientów zareagował w mediach społecznościowych m.in. ING, który poinformował klienta, że problem leży po stronie operatora Blika i może to powodować kłopoty w korzystaniu z rozwiązania. Jednocześnie instytucja zaznaczyła, że jej pozostałe usługi działają prawidłowo.
Aktualizacja
Polski Standard Płatności poinformował tuż przed godz. 16 za pośrednictwem Twittera, że system Blik działa bez zakłóceń.
Od ok. godz. 15 #BLIK działa bez zakłóceń. @PKOBP @AliorBankSA @BankMillennium @ING__Polska @mBankpl @SantanderBankPL @BankPekaoSA @CreditAgricole @Citi_Handlowy @BNPParibas_PL @BOS__Bank @PocztowyBank
— BLIK (@BLIKmobile) December 23, 2022