Usługa jest darmowa, a operator logistyczny organizuje akcję po raz czwarty
InPost poinformował o wprowadzeniu gwarancji dostawy przed świętami dla przesyłek nadanych do 22 grudnia. Firma organizuje tę akcję po raz czwarty, tym razem gwarancją objęte są przesyłki nadane do godziny 13.00 w przedświąteczny czwartek.
Operator logistyczny wyjaśnia, że klient otrzyma od niego gwarancję, jeśli we wspomnianym terminie paczka otrzyma status "Odebrana od Nadawcy" (jeśli została przekazana bezpośrednio kurierowi), "Nadana w Paczkomacie" lub "Nadana w Punkcie Obsługi Paczek" (w zależności od tego, gdzie przesyłkę nadał np. sklep) – wówczas zostanie uznana za dostarczoną do sieci InPost. Jeżeli status przesyłki brzmi "W trakcie przygotowania", to nie dotrze ona do klienta we wspomnianym terminie.
Firma deklaruje, że gwarancja dotyczy wszystkich jej oddziałów, a usługa nie jest dodatkowo płatna. Akcja obejmuje swym zasięgiem zarówno paczki z dostawą przez paczkomat lub PaczkoPunkt (o ile będzie otwarty), jak i te z dostawą do domu. Warto jednak podkreślić, że w przypadku tej ostatniej opcji, 24 grudnia kurier podejmie pierwszą próbę doręczenia paczki. Osoby zainteresowane usługą powinny zajrzeć na stronę operatora – umieszczono na niej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.