Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
SGB otwiera się na najmłodszych klientów. Grupa wprowadza do oferty kartę przedpłaconą dla dzieci

Instytucja zapowiada także działania edukacyjne z zakresu bezpieczeństwa w finansach skierowane do dzieci i młodzieży

Banki spółdzielcze SGB poszerzyły ofertę o kartę przedpłaconą Mastercarda. Produkt powstał z myślą o dzieciach powyżej 7 roku życia. O jej wydanie może wystąpić rodzic lub opiekun prawny. Należy mieć na uwadze, że karty dostępne będą w wybranych bankach grupy.

Przeczytajcie także: Allegro rozszerza współpracę z Aion Bankiem

Instytucja poinformowała, że nowe grafiki dla kart przygotowano we współpracy z pracownikami banków spółdzielczych SGB. Na plastikach znalazły się m.in. wizerunki wilka, kozy czy arbuza. Grafiki te mogą też trafić na karty debetowe Visy i Mastercarda, z których korzystają nieco starsi (powyżej 13 roku życia) klienci SGB.

Przeczytajcie także: Amazon uruchamia funkcję Inspire

Grupa zamierza też rozpocząć działania edukacyjne, których odbiorcami mają być najmłodsi użytkownicy kart. W bankach pojawią się broszury wyjaśniające, co oznaczają informacje na karcie i pokazujące jak bezpiecznie korzystać z plastików w bankomatach czy kupować nimi przez internet.

Banki spółdzielcze nie są oczywiście pionierem na rynku produktów bankowych dla dzieci. Więcej na temat tych ostatnich dowiecie się z raportu poświęconego bankowości dla najmłodszych, przygotowanego przez redakcję cashless.pl.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies